logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۶۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان خبر داد:

تلاش 2 قایقران زنجانی برای کسب سهمیه المپیک

تلاش-2-قایقران-زنجانی-برای-کسب-سهمیه-المپیک-
رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان با بیان اینکه دو بانوی زنجانی در اردوی تیم ملی هستند و برای مسابقات سهمیه المپیک، خود را آماده می‌کنند گفت: این تمرینات از آبان ماه سال گذشته آغاز شد که این ورزشکاران به طور شبانه روزی از جان و دل برای این اتفاق بزرگ در تلاش و تمرین هستند.

علیرضا حاجی میری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مهسا جاور و زینب نوروزی دو بانوی ملی پوش ایرانی تمرینات خود را برای مسابقات سهمیه المپیک آغاز کرده و سخت تلاش می‌کنند گفت: این تمرینات از آبان ماه سال گذشته شروع شده که این دو ورزشکار برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می‌شوند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: مهسا جاور و زینب نوروزی به عنوان دو پاروزن و هما خاتمی نیز به عنوان مربی امروز به مسابقات کشور کره برای کسب سهمیه المپیک اعزام می‌شوند.

رئیس هیأت قایقرانی استان زنجان تصریح کرد: این مسابقات یکم و دوم اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد که امید است با توجه به آمادگی جسمانی و شرایط روحی مناسب در این مسابقات درخشان دیده شده و برای المپیک حاضر شوند.  

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم به لطف خداوند بار دیگر شاهد عزت و توانمندی ورزشکاران استان زنجان مانند سال‌های گذشته بوده و سهمی در پیروزی کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.     

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر