logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۲۰۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

نظارت بر بازار نوشت افزارها در زنجان افزایش می‌یابد/ با احتکارکنندگان لوازم‌التحریر برخورد می‌شود

نظارت-بر-بازار-نوشت-افزارها-در-زنجان-افزایش-می‌یابد-با-احتکارکنندگان-لوازم‌التحریر-برخورد-می‌شود

رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مورد نظارت و برخورد با متخلفان بازار نوشت افزار در زنجان گفت: نظارت بر بازار نوشت افزارها در زنجان افزایش می‌یابد.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار نوشت افزارها از نیمه دوم شهریورماه در استان زنجان آغاز می‌شود اظهار کرد: در این طرح بازرسی از همه اصناف فعال در این حوزه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد افزود: اگر در این راستا احتکاری صورت بگیرد برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: گزارشات مردمی می تواند یکی از راه‌های خوبی است که می تواند در کاهش تخلفات در این حوزه کمک کند که مردم می توانند گزارشات گرانفروشی و احتکار در این حوزه را به سامانه 124 سازمان صمت اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز اگر گزارشی در خصوص احتکار نوشت افزار در استان داشته باشیم قطعا رسیدگی شده و بعد از احراز از احتکار بودن کالا برخورد براساس قانونی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تولید نوشت افزار ایرانی حرکتی فرهنگی است

مسلمی با اشاره به اینکه بحث کاغذ و دفترهایی که برای با ارز 4200 و ارز نیمایی وارد استان شده نظارت می‌شود عنوان کرد: 6 مرکز فروش کاغذ در استان زنجان فعال هستند که کاغذهای مورد نیاز زنجان از طریف این مراکز با کنترل کامل توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مورد تامین دفتر مشق برای دانش آموزان نیز  ثبت سفارش با یکی از تولیدکنندگان استان انجام شده است افزود: کار توزیع از نیمه دوم شهرویورماه در زنجان انجام می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: قیمت دفتر مشق امسال شاید دو برابر سال گذشته افزایش داشته باشد.

وی عنوان کرد: طرح نظارت و بازرسی بر بازار نوشت افزار از 10 شهریور تا 10 خردادماه که به صورت متمرکز کشوری هر ساله ابلاغ شده اقدام می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر