logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۱۶۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج کارمندی استان زنجان مطرح کرد؛

حل مشکلات 20 واحد تولیدی زنجان در میز خدمت بسیج کارمندی

حل-مشکلات-20-واحد-تولیدی-زنجان-در-میز-خدمت-بسیج-کارمندی-

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان گفت: میز خدمت سازمان بسیج کارمندان استان زنجان امروز برگزار و به مشکلات 20 واحد تولیدی زنجان رسیدگی می شود.

ابوالفضل جمشیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: سازمان بسیج کارمندی استان زنجان با هدف تعامل و هم افزایی با سازمان بسیج مهندسین صنعت و با حضور در ادارات،میز خدمت برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این سازمان به منظور مرتفع کردن مشکلات و رونق تولید میز خدمت را در شهرک های صنعتی برگزار می کند،افزود: این برنامه امروز از ساعت 9 صبح آغاز شده و تا ساعت 14 ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این میز خدمت در شهرک صنعتی شماره یک علی آباد در کلینیک صنعتی بسیج برگزار می شود.

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان بیان داشت: این میز خدمت به منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان زنجان برگزار و تا حد ممکن مشکلات این واحدها حل می شود.

جمشیدی با اشاره به حضور اداره امور مالیاتی استان زنجان، شرکت شهرک های صنعتی زنجان و بیمه تامین اجتماعی در این برنامه، ادامه داد: همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این برنامه شرکت می کنند.

وی از حضور اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: اداره کل بازرسی استانداری زنجان، دبیر شورای هماهنگی بانک های استان و شرکت توزیع نیروی برق در این برنامه حضور دارند.

این مسئول از اعلام آمادگی 20 واحد تولیدی برای ارائه مشکلات در میز خدمت زنجان خبرداد و گفت: این واحدهای تولیدی مشکلات خود را مطرح و مسائل خود را بیان می کنند.

بیشتر بخوانید

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان افزود: تلاش می شود راهکارهای لازم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی ارائه شده و این مشکلات حل شود.

جمشیدی با اشاره به استقبال مطلوب از میز خدمت بسیج، گفت: برگزاری این میز خدمت کمک شایانی به حل مشکلات واحدهای تولیدی و احصای مشکلات می کند.

وی گفت: در طول سال به منظور خدمات رسانی مطلوب به قشرهای مختلف مردم میز خدمت در مناطق مختلف استان و ادارات به منظور حل مشکلات برگزار می شود.

این مسئول با بیان اینکه تا کنون میز خدمت های متفاوتی در زنجان برگزار شده است، بیان داشت: این میز خدمت نیز به منظور حل مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی به صورت چهره به چهره و مستقیم برگزار می شود.

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان از ارائه خدمات مشاوره ای به منظور حل مشکلات و معضلات اجتماعی مردم مناطق محروم خبرداد و گفت: از دیگر برنامه های این سازمان ارائه آموزش های لازم با حضور کارشناسان خبره ادارات و سازمان های استان زنجان به مردم است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر