logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۷۴۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره دام پزشکی خدابنده خبر داد:

برگزاری اردوی جهادی در خدابنده

برگزاری-اردوی-جهادی-در-خدابنده
رئیس اداره دام پزشکی خدابنده از برگزاری اردوی جهادی در این شهرستان خبر داد و گفت: این اردو به مناسبت هفته بسیج سازندگی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، طبق اعلام روابط عمومی دامپزشکی استان زنجان، به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اداره دام پزشکی شهرستان صنعت، معدن و تجارت استان اولین اردوی جهادی در سال جدید با مشارکت سپاه و جهاد کشاورزی این شهرستان با ارائه خدمات فنی و تخصصی دام پزشکی رایگان به دامداران برگزار شد.

بیشتر بخوانید

اسماعیل منصوری رئیس اداره دام پزشکی شهرستان خدابنده بیان داشت: امسال هم طبق سالیان گذشته اردوی جهادی اداره دامپزشکی شهرستان در جهت خدمات رایگان و هم چنین ایمنی کردن و واکسیناسیون دام و طیور، به همت و همیاری مردم و کارشناسان در هفته بسیج سازندگی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی واکسیناسیون و خدمات فنی و تخصصی انجام می‌شود افزود: رایگان کردن واکسیناسیون دام سبک و سنگین، بیماری‌های هاری، سمپاشی رایگان جایگاه دام، معاینه و ویزیت رایگان دام و طیور از جمله این خدمات است.

رئیس اداره دام پزشکی شهرستان خدابنده ادامه داد: در هفته بسیج سازندگی، همچنین کارگاه آموزشی در روستاهای تابعه شهرستان خدابنده اعم از روستاهای چوزوک، قازخلو، دوتپه علیا، یاراحمدلو و استرود برگزار شد.

منصوری خاطرنشان کرد: به امید خدا این خدمات جهادی با کمک و همیاری همه آحاد مردم و بویژه ادارات و نهادهای سپاه و بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی شهرستان تداوم خواهد داشت تا کشاورزان و دامداران هیچ گونه دغدغه‌ای بابت ایجاد بیماری‌های مشترک بین دام و انسان نداشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر