logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۷۴۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

لباس‌های مروج بی‌حجابی از چرخه حذف شوند

لباس‌های-مروج-بی‌حجابی-از-چرخه-حذف-شوند-
امام جمعه خرمدره با تأکید بر حمایت مردم از اجرای قاطع طرح نور گفت: لباس‌های مروج بی‌حجابی و ابتذال باید از چرخه تولید و عرضه حذف شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر عزیز انقلاب در جمع کارگزاران حج، اظهار داشت: ایشان فرمودند حج امسال، حج برائت است و آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد، شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اگر می‌گوییم حج ابراهیمی، پس باید مبنای اعتقادی و عملی حضرت ابراهیم تا خاتم‌الانبیاء (ص) نقشه راه ما باشد.    

وی با بیان اینکه حج در منظومه فکری انقلاب و امامین انقلاب، یک منظومه اعتقادی، معرفتی و عملی کامل است ابراز کرد: در جامعه الهی، ایمان به خدا و کفر به طاغوت، دو روی یک سکه‌اند.  

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه مصداق کامل دشمن متجاوز و شیطان مجسم در برهه کنونی رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن است، تصریح کرد: حج برائت به دلیل حضور میلیون‌ها نفر از کشورهای مختلف و ارتباط چهره به چهره بدون رسانه‌های تزویر و ریا، می‌تواند موجب انتقال هر چه بیشتر پیام مقاومت به دنیا باشد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به اینکه حجّ بدون برائت مصداقی از سکولاریزه کردن دین و بی‌خاصیت‌ کردن آن است افزود: مشکل اصلی آن‌ها که می‌گویند پول حج را صرف نیازمندان کنید، حتی به فرض پذیرش صداقت آن‌ها در این ادعا، عدم آگاهی به حج و فلسفه حج است.   

وی گفت: اگر امروز گروه مقاومت بحرین، رژیم جعلی را مورد حمله قرار می‌دهد، محصول همین نگاه جهانی امامین انقلاب و چارچوب فکری انقلاب است.  

امام جمعه خرمدره عنوان کرد: همچنانکه قطع روابط اقتصادی ترکیه و قطع رابطه کلمبیا با رژیم صهیونیستی، محصول مقاومت است که امروز جهانی شده و به صورت بی‌سابقه در کشورهایی نفوذ کرده که حاکمان آن، حامیان اصلی رژیم جعلی هستند.  حجت‌الاسلام زاهدی‌پور ابراز کرد: سه‌شنبه 25 اردیبهشت مصادف با پنج ذی‌القعده روز پاسداشت زبان فارسی وروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه است.  

امام جمعه خرمدره افزود: پنجشنبه 27 اردیبهشت مصادف با هفت ذی‌القعده روز ملی ارتباطات و روابط عمومی است و روابط‌ عمومی ادارات باید به معنای واقعی پاسخگوی مردم باشند.  

وی با تأکید بر حمایت مردم از اجرای قاطع طرح نور گفت: لباس‌های مروج بی‌حجابی و ابتذال باید از چرخه تولید و عرضه حذف شوند.   

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور عنوان کرد: بصیرت و دفاع از ولایت و عفاف محوری، حضرت معصومه(س) را به الگوی بزرگ جهانی دختران تبدیل کرده است.      

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر