logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۱۵۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

دشمن به دنبال بمباران فکری و اندیشه ای علیه نظام اسلامی است/انقلاب های دنیا قابلیت الگویی برای انقلاب اسلامی ندارند

دشمن-به-دنبال-بمباران-فکری-و-اندیشه-ای-علیه-نظام-اسلامی-است-انقلاب-های-دنیا-قابلیت-الگویی-برای-انقلاب-اسلامی-ندارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمن شبانه روز به دنبال بمباران فکری و اندیشه ای علیه نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 673 پایگاه اوقات فراغت در استان زنجان از سوی تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.

وی با اشاره به برگزاری 31 هزار و 562 جلسه گفتمان های دینی در مدارس و مساجد استان، بیان داشت: یک هزار و 50 جلسه نیز گفتمان های دینی دانشگاهی در استان برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه سبک زندگی اسلامی به ویژه در زمینه پیشگیری و کاهش طلاق 210 کارگاه در استان زنجان به منظور مقاوم سازی اجتماعی برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری 65 کارگاه در حوزه کاهش خشونت در استان خبرداد و گفت: در حوزه کاهش مفاسد اخلاقی نیز 229 کارگاه در زنجان برگزار شده است.

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: در حوزه پیشگیری از اعتیاد 2 هزار و 543 برنامه در استان زنجان برگزار شده است.

وی از برگزاری 612 کارگاه حقوق شهروندی در موضوعات کسب روزی حلال،افسردگی،پیوند عاطفی و تربیت فرزند خبرداد و گفت: 30 نفر در حوزه تربیت کادر متخصص پیشگیری و درماه اعتیاد آموزش های لازم را کسب کردند.

این مسئول تصریح کرد: در زمینه مدیریت بلوغ فرزندان نیز یک هزار و 279 نفر آموزش های لازم را اخذ کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تربیت کادر متخصص عفاف گرایی برای 23 نفر،افزود:در زمینه کسب مهارت های 10 گانه نیز یک هزار و 2 نفر آموزش های لازم را کسب کردند.

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: در حوزه سبک زندگی اسلامی به ویژه سیره فاطمی کارگاه  برای 3 هزار و 6 نفر برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به بندهای بیانیه گام دوم انقلاب،اظهار داشت: دشمن شبانه روز به دنبال بمباران فکری و اندیشه ای علیه نظام اسلامی است.

این مسئول بیان داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح می کنند که نهضت امام از نقطه صفر شروع شد و در همین جمله یک دنیا حرف وجود دارد در حالی که برخی ها به دنبال پشتوانه تراشی برای انقلاب هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن به دنبال قرار دادن انقلاب اسلامی در کنار انقلاب های سرمایه داری همچون روسیه، فرانسه و الجزایر است، افزود: در حالی که این انقلاب ها قابلیت الگویی برای انقلاب اسلامی و نهضت امام نداشته و ندارند.

حجت الاسلام صفی یاری گفت: این فقط یک مسئله از صدها مسئله ای است که در گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد و رسانه ها می توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است که در زمان شکل گیری انقلاب همه چیز علیه ما بود،افزود: در شرایطی انقلاب در سال 57 پیروز شد که دین افیون ملت ها بوده و شیعه ستیزی، اسلام ستیزی و معنویت ستیزی در اوج اوج قرار داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه باید بتواند با ورودی جدی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام های مثبتی برای تحقق آن بردارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر