logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۱۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان:

افزایش 20 درصدی اجاره بها در زنجان/ کارخانه داران و پزشکان به گرانی مسکن دامن می زنند

افزایش-20-درصدی-اجاره-بها-در-زنجان-کارخانه-داران-و-پزشکان-به-گرانی-مسکن-دامن-می-زنند

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان گفت:در حال حاضر و در سال جاری اجاره بها در زنجان بین 10 تا 20 درصد افزایش دارد.

ابوالفضل طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:اجاره هر ساله نسبت به سال قبل 10 تا 20 درصد افزایش می یابد که این امر در سال جاری نیز اینگونه بوده است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص افزایش بیش از 20 درصدی اجاره بها در زنجان،خاطرنشان کرد: موجرها نباید تن به چنین افزایشی بدهند و خانه هایی را برای اجاره انتخاب کنند که کمتر از 20 درصد افزایش داشته است.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه در زمینه میزان اجاره بها تعرفه خاصی وجود ندارد،افزود: در این زمینه اداره خاصی قیمت تعیین نمی کند و منبعی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان نظارت اتحادیه مشاورین املاک را صنفی و مطابق مقررات اتحادیه عنوان کرد و گفت: اتحادیه می تواند تنها با واحدهای صنفی برخورد کند.

طاهری با اشاره به نقش کمرنگ دلالان در بازار مسکن، بیان داشت: از سال 92 رکود بر بازار مسکن حاکم است و اگر واقعا دلالان و مشاوران املاک در این زمینه نقش داشتند باید در زمان رکود نیز می توانستند فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دلالان همچون سایر اقشار دخیل در این زمینه تنها در زمان پیدایش موج،موج سواری می کنند و تاثیرگذاری آنها بسیار اندک است.

این مسئول افراد دیگری از جمله کارخانه داران و پزشکان فعال در عرصه مسکن را در افزایش قیمت موثر دانست وگفت: سرمایه گذارانی که در مسکن سرمایه گذاری می کنند بیشتر تاثیرگذار هستند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر