logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲

مصاحبه

ماهنشان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ماهنشان آماده استقبال از مسافران نوروزی است گفت: همه تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اتخاذ شده است.

برگزاری ۹۰ دوره آموزشی به مهارت آموزان فنی‌و‌حرفه‌ای در ماهنشان

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای امام خمینی(ره) ماهنشان با بیان اینکه ۹۰ دوره آموزشی در طول سال برگزار شده است گفت: این دوره‌ها در زمینه‌های مختلف برای تعداد ۱۳۴۷ نفر از جامعه هدف برگزار شده که از این تعداد ۱۵۴ نفر بانوان و ۱۱۹۳ نفر برادران هستند.

افزایش ۶۸ درصدی مقاوم سازی خانه‌های روستایی در ماهنشان

رئیس بنیاد مسکن ماهنشان با بیان اینکه مقاوم سازی خانه‌های روستایی در ماهنشان افزایش ۶۸ درصدی داشته است گفت: مقاوم‌سازی مسکن روستایی در سالجاری به تعداد ۷۰۵ فقره و با اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد تومان انجام شده است.

۸۶ درصد از چاه‌های مجاز ماهنشان مصرف کشاورزی می‌شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه ۸۶ درصد از چاه‌های آب سطح شهرستان ماهنشان دارای مصارف کشاورزی است گفت: از مجموع ۱۳۷۸حلقه چاه آب مجاز موجود در سطح شهرستان ماهنشان ۱۱۸۶ حلقه چاه دارای مصارف کشاورزی است.

آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماهنشان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ماهنشان از آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از روز شنبه ۱۹ اسفند ماه در شهرستان ماهنشان آغاز شده است.

جشن نیکوکاری در خرمدره برگزار می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمدره گفت: در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با شعار «عید همدلی» از ۱۴ تا ۲۲ اسفندماه در قالب هفته احسان و نیکوکاری در خرمدره برگزار می‌شود.

افزایش ۵۰ درصدی درآمد‌ اوقاف ماهنشان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه درآمد‌‌های اداره اوقاف شهرستان ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: میزان درآمد اداره اوقاف شهرستان در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳ میلیارد ریال است.

بازرسی از ۱۳۰ اصناف در ماهنشان

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ماهنشان با بیان اینکه ۱۳۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان ماهنشان در طول سال جاری انجام شده است گفت: از این تعداد ۵۴ واحد صنفی متخلف به ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیارد ریال تشکیل پرونده شده است.