logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۶۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر:

مجوز بازنگری طرح جامع ابهر مراحل پایانی را طی می‌کند

مجوز-بازنگری-طرح-جامع-ابهر-مراحل-پایانی-را-طی-می‌کند
شهردار ابهر با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری مجوز طرح جامع شهر ابهر گفت: با همت شورا و شهرداری اخذ مجوز بازنگری طرح جامع ابهر مراحل پایانی را طی می‌کند.

پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا حیدری در جمع نمازگزاران مسجد صاحب‌الزمان شریف آباد با اشاره به کارهای عمرانی که در شریف‌آباد انجام می‌شود، گفت: با سیاست‌های اتخاذ شده و با برنامه‌هایی که شورا و شهرداری دارد اتفاقات خوبی در سطح شهر ابهر از جمله شریف‌آباد در حال وقوع است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در مسیر لوله گاز که قول داده بودیم بلوار مالیات و پیاده‌راه را در این مسیر داشته باشیم یک سری کارها انجام شده است، ادامه داد: در این مسیر برنامه‌های طراحی شده اجرایی می‌شود.

 حیدری با اشاره به بحث روشنایی معابر گفت: افزایش روشنایی سطح شهر، انجام عقب‌نشینی‌های لازم، تعریض معابر شهر، میدان‌گاه شریف‌آباد و انجام بازگشایی‌های لازم نیز از موضوعاتی است که در این منطقه دنبال می‌شود‌.

شهردار ابهر با تأکید بر اینکه قول می‌دهیم برای شهروندان مثمرثمر بوده و اتفاقات بزرگی برای شهر رقم بزنیم، تصریح کرد: ناحیه ۶ شهرداری ابهر در منطقه ۱۵ خرداد راه‌اندازی خواهد شد و در تمام نواحی شهرداری کارهای تعریف شده در حال انجام کار است.

وی با اشاره به اینکه در سایه پیگیری شورا و شهرداری مجوز بازنگری طرح جامع در مسیر پایان قرار دارد، گفت: در تلاش هستیم محدوده شهر افزایش یابد تا بسیاری از مشکلات شهری مرتفع شود. 

حیدری با تأکید بر اینکه بحث مسکن یکی از مشکلات اساسی شهر است، افزود: در راستای حل این مشکل آغاز صدور پروانه ساختمانی در برخی از شهرک‌ها شروع شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر