logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۴۱۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار زرین‌آباد در گفتگو با موج‌رسا:

طرح جامع شهری زرین‌آباد بازنگری می‌شود

طرح-جامع-شهری-زرین‌آباد-بازنگری-می‌شود
شهردار زرین آباد با بیان اینکه امسال طرح بازنگری طرح جامع شهری زرین آباد را در برنامه داریم گفت: پیمانکار نقشه برداری این طرح مشخص شده است.

مهدی بیات‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به پروژه‌های عمرانی شهرداری اشاره کرد و گفت: امسال ۲ کیلومتر جدول‌گذاری انجام شده و یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت‌ریزی نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی و ارزش افزوده تامین شده است.

بیشتر بخوانید

شهردار زرین‌آباد با بیان اینکه امسال طرح بازنگری طرح جامع شهر زرین‌آباد در برنامه پیش‌بینی شده است و بحث انتخاب پیمانکار و نقشه‌برداری نیز مشخص شده است. بعد از اتمام نقشه برداری مشاور، طرح از طریق دفتر فنی استانداری انتخاب و به شهرداری معرفی می‌شود که تا پایان سال ۱۴۰۳ این طرح مشخص شده و به شهرداری زرین آباد ابلاغ می‌شود.

بیات‌نیا در خصوص خدمات شهری در زرین آباد گفت: بعد از ۲۰ سال خدمات شهری شهرداری را مجهز به ماشین آلات مکانیزه و مخازن جمع آوری زباله ۷۷۰ لیتری کردیم که در طول چند روز آینده در سطح شهر چیدمان خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری زباله به صورت مکانیزه انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: بودجه امسال ۲۶۰ میلیارد ریال بوده است که ۷۰ میلیارد ریال آن تاکنون محقق شده و در تلاش هستیم که ما‌بقی تا پایان سال محقق شود.

بیات‌نیا با اشاره به اینکه جایگاه پمپ گاز(CNG) شهرداری ایجرود در سال‌های قبل 7 میلیارد ریال بدهی به اداره گاز داشت که به صورت کامل تسویه شد، ادامه داد: جایگاه پمپ گاز با مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال تعمیر اساسی شده و در حال حاضر در مرحله اخذ استاندارد است.

وی خاطر نشان کرد: برای دریافت استاندارد هم ۳ میلیارد ریال هزینه شده است که امید است تا پایان این ماه بتوانیم گواهی استاندارد را برای جایگاه پمپ گاز دریافت کنیم.

شهردار زرین آباد با اشاره به اینکه تلاش کردیم این جایگاه در طول دو سال گذشته کمترین تعطیلی را داشته باشد، ادامه داد: در حال حاضر جایگاه پمپ گاز حلب چند هفته‌ای است که تعطیل بوده و این خدمات توسط جایگاه پمپ گاز شهرداری ایجرود داده می‌شود.

وی به تجهیز شهرداری زرین‌آباد اشاره کرد و گفت: سال گذشته یک لودر از سازمان شهرداری‌های کشور به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به صورت رایگان تحویل گرفته و به ماشین‌آلات شهرداری اضافه شد.

بیات‌نیا به خدمات آتش نشانی ایجرود هم اشاره کرد و گفت: مقرر شده است تا آتش نشانی زرین‌آباد به مسیر ایجرود تا سیمان خمسه خدمات‌رسانی کند و از روستای ینگی کندسیدلر این مسیر هم در اختیار شهرداری ایجرود بوده و الباقی مسیرها در اختیار بخشداری مرکزی و بخشداری حلب و شهرداری حلب باشد.

وی از زنده گیری سگ‌های بلاصاحب اشاره کرد و گفت: ماه گذشته ۴۲ قلاده سگ بلاصاحب زنده‌گیری و تحویل شهرداری زنجان شده است.

شهردار زرین آباد با بیان اینکه دی ماه هم هدف بر این است که مجدد نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ قلاده زنده‌گیری شده و تحویل شهرداری زنجان شود، ادامه داد: مشکل اساسی که وجود دارد این است که این سگ‌ها از روستاهای اطراف به شهر زرین آباد آورده شده و رها‌سازی می‌شود.

وی گفت: اگر سگ‌های بلاصاحب روستاهای اطراف نباشد شهر زرین آباد مشکل چندانی در این موضوع ندارد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر