logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۶۴۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

حضور مردم حل کننده مشکلات است

حضور-مردم-حل-کننده-مشکلات-است
امام جمعه زنجان گفت: اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های پیشرو اظهار داشت: دهم فروردین 1340 آيت‌‏الله العظمی بروجردی به ملکوت اعلی پیوست. حضور ايشان بر مسند زعامت حوزه‌ی علميه مانع اجرای نقشه‏‌های خائنانه‌ی رژيم پهلوی بود. 

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه حرمت و اعمال شب‌ قدر حفظ شود، افزود: یازدهم فروردین سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) است. گاهی بشر جاهل کارهایی انجام می‌دهد که عوارض آن تا سال‌های طولانی باقی می‌ماند؛ گاهی یک تصمیم می‌تواند تا قرن‌ها تاثیر گذار باشد. 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه یازدهم فروردین‌ماه روز نهج‌البلاغه است، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی انتظار می‌رفت به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه بیشتری شود. 

امام جمعه زنجان با اشاره به روز جمهوری اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی جامعه را در چهارچوب قوانین اسلامی قرار می‌دهد. انقلاب، انقلاب اسلامی است، اسلام پایه و همه محتوای انقلاب است. 

وی متذکر شد: در هر عرصه که مردم حضور پیدا کردند به موفقیت دست یافتیم؛ باید از ظرفیت مردم بهره‌مند شویم. 

خطیب نماز جمعه با اشاره به شعار سال، خاطرنشان کرد: اقتصاد چالش اصلی جامعه است. همه چیز به تحریم برنمی‌گردد و بخشی از عوامل عقب ماندگی اقتصاد به عوامل داخلی و خارجی برمی‌گردد. رشد اقتصادی با تقویت تولید با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد؛ اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود. حضور مردم در همه مسائل حل کننده مشکلات است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر