logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۱
>

مهم‌ترین ویژگی اعتراضات کنونی آمریکا و اروپا

موضوع اعتراضات کنونی در آمریکا و کشورهای اروپایی، چالش‌ها و مشکلات داخلی این کشورها نیست، بلکه محور اعتراضات، مهم‌ترین مسئله جهان یعنی فلسطین و غزه است که چندین ماه مورد شدیدترین جنایات رژیم صهیونیستی قرار ...
>استاندار زنجان:

مشکلات دو معدن بزرگ زنجان حل شد

استاندار زنجان از رفع مشکل دو معدن بزرگ در منطقه سرخ‌آباد و انگوران خبر داد و گفت: مسائل این دو معدن با پیگیری در جلسه شورای عالی محیط زیست کشور حل شد.
>معاون دبیرکل خانه کارگر:

مطالبه کارگران در زنجان پیگیری می‌شود

معاون دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه خانه کارگری در حد خود برنامه‌ها و اهداف خدمات رسانی را برای قشر کارگر دنبال می‌کند گفت: خانه کارگر مطالبه‌گر حقوق این قشر است.
>مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو:

بزرگترین ترانس تولیدی کشور در زنجان رونمایی می‌شود

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو گفت: به زودی بزرگترین ترانس ساخته شده در کشور در شرکت ایران‌ترانسفو زنجان رونمایی خواهد شد، این ترانس ۵۰۰ مگاولت آمپر بوده و در مدت زمان پنج ماه ساخته شده است.
>مدیر‌کل مدیریت بحران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

احتمال بارش ۴۰ میلی‌متری باران در ارتفاعات زنجان

مدیر‌کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی در زنجان؛ بارندگی‌ها از فردا چهاردهم اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد شنبه در ارتفاعات مشترک زنجان و طارم در حدود 40 الی 45 ...
>مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

ارائه خدمات رایگان برای 100 مددجوی بهزیستی در زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از حضور گروه جهادی الکفیل جهت انجام خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی به مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: ۱۰۰ نفر مددجوی بهزیستی را رایگان درمان خواهند کرد.
loading...