logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۷۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل گمرک استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

افزایش ۲۶ درصدی صادرات از گمرک استان زنجان

افزایش-۲۶-درصدی-صادرات-از-گمرک-استان-زنجان-
مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه با شروع سال جدید، صادرات از گمرک استان نیز از لحاظ ارزش با روند افزایشی همراه شد گفت: صادرات استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد را نشان می‌دهد.

زین العابدین گنج‌خانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه صادرات حدود  12 هزار و 500 تن کالا به ارزش تقریبی 31 میلیون دلار که به لحاظ ارزش حدود 26 درصد افزایش و از نظر وزن 14 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد، اظهار کرد: واردات موقت 34 هزار تن به ارزش بیش از 10.6 میلیون دلار که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش 18 درصد و از نظر وزن 19 درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: با شروع سال جدید، صادرات از گمرک استان نیز از لحاظ ارزش با روند افزایشی همراه شد.

مدیرکل گمرک استان زنجان عنوان کرد: بعد از حدود یک سال روند کاهشی، ارزش صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد را نشان می‌دهد.

گنج‌خانلو ابراز کرد: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امید است با رونق فعالیت واحدهای صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش یابد.

 وی تاکید کرد: واردات قطعی بیش از 24.5 میلیون دلار به وزن بیش از  14هزار تن که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش 59 درصد کاهش و از نظر وزن 42 درصد کاهش دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر