logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۹۷۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
چهل سالگی انقلاب/38

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در زنجان اعلام شد/آیت‌الله دولابی سخنران مراسم 22 بهمن زنجان

مسیرهای-راهپیمایی-22-بهمن-در-زنجان-اعلام-شد-آیت‌الله-دولابی-سخنران-مراسم-22-بهمن-زنجان

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در زنجان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.

سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و چهل سالگی انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح روز 22 بهمن در شهرهای مختلف استان با سخنرانی ائمه جمعه و سایر مسئولان و مردم  برگزار می شود.

وی افزود: این راهپیمایی در زنجان از چهارراه امیرکبیر تا چهارراه خواجه نصیرالدین طوسی مقابل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان از ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز می شود و سخنران این مراسم آیت‌الله دولابی مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری است.

این مسئول با بیان اینکه در شهر نیک‌پی نیز راهپیمایی از مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) تا اداره آموزش و پرورش نیک‎پی از ساعت 10 صبح آغاز می شود،ادامه داد: در قره پشتلو نیز از مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) تا میدان فجر مردم راهپیمایی می کنند.

دبیر اجرایی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری راهپیمایی در شهر ابهر از چهارراه امام حسین (ع) تا میدان انقلاب از ساعت 10 و 30 دقیقه با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر،گفت: در هیدج نیز مردم از مقابل شهرداری تا مصلی نماز جمعه از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی امام جمعه هیدج راهپیمایی می کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین مردم صائین‌قلعه نیز از مسجد صاحب‌الزمان (عج) تا گلزار شهدای گمنام از ساعت 10 صبح راهپیمایی می کنند که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام نوری امام جمعه صائین قلعه است.

وی ادامه داد: در خرم‌دره نیز مردم از مسجد رسول‌الله (ص) به سمت مصلی نماز جمعه از ساعت 10 و 30 دقیقه راهپیمایی را آغاز می کنند که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه خرم‌دره است.

این مسئول بیان داشت: مردم قیدار نیز از میدان شهدا تا مزار شهدا از ساعت10 صبح راهپیمایی برگزار می کنند که سخنران آن سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان است.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم سجاس از میدان رکن‌الدین تا میدان امام حسین (ع) از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام اصلانی امام جمعه سجاس،خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم  گرماب نیز از میدان معلم تا مسجد جامع از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه گرماب برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم زرین‌رود از ابتدای میدان توحید تا مزار شهدا از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام عیوضی امام جمعه زرین‌رود برگزار می شود.

دبیر اجرایی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی زنجان افزود: در نوربهار راهپیمایی از روبروی شرکت تعاونی تا میدان شهداء از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اکبری امام جمعه نوربهار برگزار می شود.

حسینی راهپیمایی کرسف را از میدان شهدا تا مزار شهدا از ساعت 10 صبح عنوان کرد و افزود: مردم سهرورد نیز از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا از ساعت 10 صبح راهپیمایی برگزار می کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی مردم آببرازمیدان امام علی (ع) تا مصلای نماز جمعه  از ساعت 10 و 30 دقیقه،خاطرنشان کرد: مردم گیلوان نیز ازبازار تا مسجد جامع ساعت 10 و 30 دقیقه راهپیمایی می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم چورزق نیز ازبخشداری تا مسجد مسجد جامع ساعت 10 و 30 دقیقه این راهپیمایی را برگزار می کنند.

دبیر اجرایی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ایجرود،ادامه داد: مردم زرین‌آباد نیز از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه ساعت 10 و 30 دقیقه با سخنرانی حجت‌الاسلام مقدمی امام جمعه زرین‌آباد راهپیمایی می کنند.

حسینی افزود: راهپیمایی مردم حلب نیز از مقابل بخشداری تا مسجد جامع ساعت 10 صبح برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی در شهرستان سلطانیه،افزود: این راهپیمایی از مسجد فاطمه‌الزهرا(س) تا گلزار شهدا ساعت 10 صبح با سخنرانی محمد اسماعیلی نماینده سابق زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

این مسئول گفت: راهپیمایی مردم ماهنشان نیز از سه راهی ینگئجه تا مقابل مصلی امام خمینی (ره) ساعت 10 صبح حجت‌الاسلام زاهدی‌پور امام جمعه ماهنشان برگزار می شود.

دبیر اجرایی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی زنجان ادامه داد: مردم دندی نیز از مقابل سپاه تا مزار شهدای دندی ساعت 10 صبح حجت‌الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه دندی این راهپیمایی را برگزار می کنند.

حسینی افزود: مردم پریاز مقابل مدرسه امام صادق (ع) تا مزار شهدا ساعت 10 صبح با سخنرانی رسولی بخشدار بخش مرکزی و  مردم قلعه جوق سیاه منصور از مقابل حسینیه تا مسجد جامع ساعت 10 صبح سروان زارعی فرمانده سپاه انگوران این راهپیمایی را برگزار می کنند.

وی گفت: راهپیمایی مردم قره‌گل از مقابل دبیرستان امام خمینی تا مسجد روستای قره‌گل از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ملکی سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان برگزار می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر