logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۸۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده کل سپاه در بندرعباس:

بسیج و سپاه وظیفه سنگینی در ابعاد دفاعی و نظامی دارند

بسیج-و-سپاه-وظیفه-سنگینی-در-ابعاد-دفاعی-و-نظامی-دارند-

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه به عنوان پاسدار نظام وظیفه حفظ از انقلاب را برعهده دارد، گفت: آخرین مولفه دشمنان جنگ اقتصادی است که با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی با موفقیت پشت می گذارد‌.

به گزارش موج رسا; سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه خدای بزرگ را سپاسگزاریم که شاهد عظمت اسلام، با معجزه انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: در عصر و دوران فعلی که دوران مادیت و مخالفت با اسلام و اسلام گرایی است، این اتفاق بزرگ یعنی انقلاب اسلامی رخ داده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنی دشمنان انقلاب‌ اسلامی به همه مردم آشکار شده و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اوج هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی را شاهد هستیم.

جعفری با اشاره به اینکه مؤلفه های اصلی جبهه استکبار دائم در حال شکست های پی در پی در عرصه های مختلف است، گفت: آخرین مولفه دشمنان جنگ اقتصادی است که با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی با موفقیت پشت می گذارد‌.

وی افزود: فلسفه قیام امام حسین علیه السلام یاری دین خداست که وظیفه هر مؤمن نیز هست و انقلاب اسلامی در حال یاری دین خداست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند باید برای حفظ آن تلاش کنند، عنوان کرد: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی وظیفه حفظ انقلاب را دارد و بسیجیان تکلیف دارند که این کار را انجام بدهند.

جعفری با بیان اینکه امنیت امروز ایران مثال‌زدنی است و دشمنان با تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌‌هایشان موفق به ایجاد ناامنی در کشور نشده‌اند، اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج وظیفه بسیار سنگینی در همه عرصه ها مخصوصا در عرصه های نرم اقتصادی فرهنگی سیاسی بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: سپاه با سایر سازمان های نظامی وجه ممیزه دارد که علاوه بر ویژگی های دفاعی، ویژگی مردمی بودن و حضور در عرصه فرهنگی نیز از ویژگی های بارز سپاه پاسداران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این تحریم های گسترده ای که دشمن علیه ایران انجام داده هر کشوری را از پای در می‌آورد اما ایران اسلامی ایستادگی بزرگی کرده است.

گفتنی است که مراسم معارفه سرهنگ پاسدار اباذر سالاری به عنوان فرمانده جدید سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان توسط محمدعلی جعفری ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار و از تلاش‌های سردار ترابی تقدیر شد.

سرهنگ اباذر سالاری از فرماندهان جوان و با نبوغ سپاه استان هرمزگان است که هم در دوره فرماندهی حوزه و هم در دوره فرماندهی ناحیه در بندرعباس موفق به اجرای طرح‌های ابتکاری ویژه‌ای شد که در کشور به عنوان الگو مطرح و اجرایی شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر