logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۸۴۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

بیش از 70 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان رفع تداخل شد

بیش-از-70-هزار-هکتار-از-اراضی-کشاورزی-استان-زنجان-رفع-تداخل-شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به رفع تداخل بیش از 303 هزار در دست اقدام است گفت: بیش از 70 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان رفع تداخل شد.

جمال انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: رفع تداخلات اراضی از طرحهای مهم بوده که در حال توسط جهاد کشاورزی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: مطابق با ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور وزارت جهاد کشاورزی مکلف است با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص اقدام و مراتب را به همراه نقشه دارای مختصات جغرافیایی که در آن میزان اراضی مالکین و همچنین اراضی ملی و دولتی تعیین شده است.

وی بیان کرد: از طریق دبیر کمیسیون به دستگاه‌های عضو کمیسیون اعلام کند تا حسب مورد نسبت به اصلاح سوابق، نقشه‌ها و اسناد اقدام شود.

انصاری خاطر نشان کرد: هم اکنون پروژه رفع تداخلات در سطح 337 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان در حال اجرا است که 38 درصد اراضی را شامل می‌شود و در صورت همکاری ادارات عضو کمیسیون تا پایان سال 98 نهایی می‌شود.  

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بیان کرد: تاکنون 73 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان رفع تداخل شده است.

وی تعیین حقوق متقابل دولت و مردم، تثبیت مالکیت اشخاص بر مستثنیات، تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی، کاهش پرونده‌های قضایی حوزه زمین، صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی و کاهش دغدغه کشاورزان و بهبود تولید کشاورزی را از جمله دستاوردهای مورد انتظار اجرای پروژه رفع تداخلات اراضی برشمرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر