logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۷۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بیگدلی در گفت‌وگو با موج رسا:

قانون منع به کارگیری بازنشستگان مدیران توانمند را وارد بدنه اجرایی کشور می‌کند/ نظر مشورتی‌مان را در خصوص استاندار آینده زنجان به وزارت کشور ارائه می‌کنیم

قانون-منع-به-کارگیری-بازنشستگان-مدیران-توانمند-را-وارد-بدنه-اجرایی-کشور-می‌کند-نظر-مشورتی‌مان-را-در-خصوص-استاندار-آینده-زنجان-به-وزارت-کشور-ارائه-می‌کنیم

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مدیران توانمند را وارد بدنه اجرایی کشور می‌کند‏.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: آمار دقیقی از مدیران بازنشسته استان زنجان در دست نداریم.

وی با اشاره به استثنائات این قانون عنوان کرد: از نظر بنده این استثنائات هیچ گونه نگرانی را ایجاد نخواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این قانون بعد از یک و نیم سال بالاخره تصویب شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات جامعه ما به مسائل مدیریتی برمی‌گردد که امیدواریم این قانون مقداری از مشکلات حوزه مدیریت را برطرف کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با ورود نسل جدید و توانمند به بدنه مدیریت کشور بسیاری از مشکلات ما در حوزه اجرایی کشور برطرف شود.

بیگدلی در خصوص بازنشسته بودن 15 استاندار که استاندار زنجان نیز جزو این افراد است، گفت: وزرات کشور تا به امروز نظر مشورتی نمایندگان را برای استاندار آینده زنجان نگرفته است.

وی بیان کرد: بعه نظرم بعد از ابلاغ این قانون موضوع جدی تر شده و نمایندگان نیز نظرات خود را در خصوص استاندار آینده زنجان ارائه خواهند کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر