logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۷۱۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان:

کاهش اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان زنجان در سالجاری/ تشکیل میز خدمت از اولویت دستگاه‌هایی اجرایی استان باشد

کاهش-اعتبارات-پروژه‌های-عمرانی-استان-زنجان-در-سالجاری-تشکیل-میز-خدمت-از-اولویت-دستگاه‌هایی-اجرایی-استان-باشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به کاهش 40 درصدی اعتبارات عمرانی کشور در سالجاری گفت: براین اساس میزان اعتبارات استانی نیز کاهش یافته است.

به گزارش موج رسا; شهرام طهماسبی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه با اشاره به وضعیت اعتبارات عمرانی در سال جاری اظهار کرد: توزیع اعتبارات عمرانی در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته در سطح کشور ۴۰ درصد کاهش داشته و این کاهش اعتبارات برای استان هم وجود دارد و این کاهش اعتبار سبب محدودیت در انتخاب پروژه‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب پروژه‌ها در سطح شهرستان‌ها باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد تصریح کرد: باید تقاضای بهره‌بردار برای استفاده از فضای مازاد با رعایت ماده ۶۹ قانون تنظیم، موردتوجه و اجرا قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در این میان‌بر اساس این مصوبه کارگروه ساماندهی فضای اداری لغو شده و اختیارات به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان محول شده است.

وی خاطر نشان کرد: در استان زنجان قابل‌توجهی فضای مازاد و بلااستفاده وجود دارد که دستگاه‌ها باید خودخواهی را کنار بگذارند و فضای توسعه‌ای استان را رقم بزنند.

طهماسبی بر نحوه استفاده بهینه از فضاهای اداری دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی که فضای مازاد در دستگاه متبوعه خوددارند همکاری لازم را با کمیته کارشناسی را داشته باشند.

وی اظهار کرد: باید مناسب‌ترین استفاده از فضاهای موجود اداری را داشته باشیم چراکه استفاده بهینه از فضاهای اداری باعث جلوگیری از اتلاف انرژی و وقت و خدمات گیرندگان می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: باید مسائل توسعه استان را مورد توجه قرار دهیم چراکه امکانات متعلق به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما خدمت گذار مردم هستیم و باید استفاده بهینه از فضاهای اداری داشته باشیم.

وی به میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور به استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی تأکید دارند.

طهماسبی ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مدیریت لازم بر استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی خود را مدنظر قرار دهند.

//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر