logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۷۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاوید و خاموش ‌نشدنی است/ سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس در برنامه 15 خرداد

امام-خمینی(ره)-حقیقتی-همیشه-جاوید-و-خاموش-‌نشدنی-است-سخنرانی-مسئول-نمایندگی-ولی-فقیه-سپاه-قدس-در-برنامه-15-خرداد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاوید و خاموش ‌نشدنی محسوب می شود که باید ابعاد شخصیتی ایشان به نسل جوان تبیین شود.

سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: برنامه های 14 و 15 خرداد ماه سال جاری به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم 14 خرداد در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، افزود: این برنامه روز14 خرداد در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان با سخنرانی آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین ویژه برنامه 15 خرداد به مناسبت گرامیداشت قیام 15 خرداد سه شنبه ساعت 22 شب در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: سخنران این مراسم حجت الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس است.

حسینی از برپایی ایستگاه‌ه ای صلواتی در ایام 14 و 15 خرداد در چندین نقطه شهر زنجان خبر داد و گفت: سی ‌دی مربوط به شخصیت و اهداف امام راحل در بین جوانان و آحاد مردم توزیع می شود.

حسینی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کتاب و عکس از دیگر برنامه های این دو روز است، تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌ های فرهنگی در مراسم از دیگر اقدامات در این راستا محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش فرمانداران در اجرای ویژه مراسم‌ های ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان ها، افزود: مسئولیت برگزاری مراسم های ویژه ارتحال امام راحل در مناطق شهری و روستایی برعهده فرمانداران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان بر ضرورت تبیین شخصیت والای امام خمینی(ره)  از 15 خرداد سال 42 تا 14 خرداد سال 68  تاکید کرد و افزود: باید به همه ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در مراسم های 14 و 15 خرداد پرداخته شود.

 

*اندیشه ها و منویات این امام راحل به نسل جوان تبیین شود

حسینی با اشاره به اینکه باید اندیشه ها و منویات این امام راحل به نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: بازخوانی اندیشه‌ های امام در مقطع حساس کنونی نظام اسلامی را بیمه می کند.

وی با بیان اینکه اندیشمندان و روشنفکران جامعه نسبت به تبیین ابعاد شخصیت امام باید کوشا باشند، ادامه داد:14 و 15 خرداد بهانه ‌ای برای تبیین اندیشه‌ های امام راحل محسوب می شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی از برکات این بزرگداشت تبیین شخصیت امام خمینی (ره) به جهان است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) به ‌عنوان یک شخصیت تاثیرگذار در دنیای معاصر  در برابر استکبار ایستاد و عزت و سرافرازی را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ارمغان آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاوید و خاموش ‌نشدنی است، ادامه داد: امام با رهبری حکیمانه خود آغازگر نهضتی شدند که با گذشت حدود سه دهه از ارتحال امام خمینی (ره) هنوز نام، راه و منش ایشان در دل ملت ‌های مظلوم جهان زنده است.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر