logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۷۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان:

کارگاه تصویر‌سازی با رویکرد تولید آثار فاخر در زنجان برگزار می شود

کارگاه-تصویر‌سازی-با-رویکرد-تولید-آثار-فاخر-در-زنجان-برگزار-می-شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان گفت: در طول سال جاری کارگاه تصویر‌سازی به صورت مستمر و با رویکرد تولید آثار فاخر هنری در زنجان برگزار می شود.

مهدی خدایی؛ در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: اولین نشست کارگاه تصویرسازی با موضوع حماسه فتح خرمشهر، در موسسه آموزش عالی روزبه برگزار شد.

وی افزود: اولین نشست کارگاه تصویر‌سازی به مناسبت بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مریم هاشمی نژاد، مدرس کارگاه و دانشجویان و هنرمندان در موسسه آموزش عالی روزبه برگزار شد.

خدایی اظهار داشت: تصویر سازی یکی از شاخه های هنرهای تجسمی است، هرچند در زمره هنر‌هایی به شمار می‌روند که در مقایسه با سایر شاخه‌های هنری از قدمت چندانی برخوردار نیستند، اما کاربرد گسترده و جذابیت بسیار آن جایگاه ویژه‌ای به این هنر نوین بخشیده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان؛ با تأکید بر آثار مثبت برپایی کارگاه‌های تخصصی در رشته‌های تخصصی هنری در حوزه هنری زنجان، ادامه داد: با برگزاری این نشست‌ها علاوه بر کشف استعداد‌ها که به خودکفایی هنرمندان و هنرجویان در زمینه تولید آثار منجر می‌شود، علاقه‌مندان به رشته‌های هنری می‌توانند با صرف زمان کمتری از مباحث آموزشی ارائه شده در این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.

خدایی گفت: در کارگاه تصویر سازی برگزار شده، دانشجویان و هنرجویان رشته گرافیک پس از فراخوان و استعداد‌سنجی جذب کارگاه تصویر سازی شدند و پس از گذراندن دوره آموزشی تکمیلی در این کارگاه، بر اساس اهداف حوزه هنری تولیدات خود را ارائه خواهند نمود.

وی یادآور شد: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان در نظر دارد طبق یک برنامه‌ریزی انجام شده در طول سال 97، کارگاه تصویر‌سازی را به صورت مستمر و با رویکرد تولید آثار فاخر هنری ادامه دهد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر