logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۶۸۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبرداد

اعزام اصحاب فرهنگ و هنر زنجان به نمایشگاه کتاب

اعزام-اصحاب-فرهنگ-و-هنر-زنجان-به-نمایشگاه-کتاب

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اعزام اصحاب فرهنگ و هنر استان زنجان به سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:جمعی از اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه استان زنجان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوازدهم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرده است،افزود: نمایشگاه تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی برپا است.

این مسئول با اشاره به اعزام 200 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان به این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه بیش از 2 هزار و 50  ناشر داخلی و ١٣٢ ناشر خارجی حضور دارند.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اعزام به نمایشگاه کتاب امسال روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه خواهد بود، گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام می شود.

گفتنی است،مراسم افتتاحیه سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن»،با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران در فضایی به مساحت ۱۳۵ هزار متر مربع راه اندازی شده و دو هزار و ۵۰ ناشر داخلی و ۱۳۲ ناشر خارجی کتاب های خود را عرضه کرده اند.

 نمایشگاه تهران در حال حاضر در قالب ۱۶ کمیته اجرا می‌شود که ۷ کمیته بر اساس سیاست‌های واسپاری وزارت ارشاد به صنف ناشران، توسط خودشان اداره می‌شود.

صربستان کشور میهمان و تونس شهر میهمان این دوره نمایشگاه هستند و ناشران آلمان، چین، ایتالیا، عمان، مجارستان، اتریش، روسیه و عراق نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند.

در سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، امکانات ایمنی، رفاهی و بهداشتی نظیر اتاق‌های مادر و کودک، غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، استراحت‌گاه‌ها، صندوق امانات، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی، ایستگاه‌های اورژانس و آتش‌نشانی برپا شده است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ در فضاهای رواق شرق و غرب، شبستان و صحن اصلی مصلای امام خمینی (ره) میزبان بازدیدکنندگان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر