logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۶۷۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

مسئولان مشکلات مردم را حل کنند/ وظیفه سنگین علما در تبیین شعار سال

مسئولان-مشکلات-مردم-را-حل-کنند-وظیفه-سنگین-علما-در-تبیین-شعار-سال

امام جمعه موقت زنجان گفت:مسئولان باید مشکلات مردم را حل کرده و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکنند.

به گزارش موج رسا;حجت‌الاسلام شیخ حسن بیات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان اظهار داشت:خدمات رسانی و حل مشکلات مردم باید مورد توجه مسئولان بوده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی نسبت به دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: مسئولان در هر پست و مقامی باید خدمت رسانی کنند.

امام جمعه موقت زنجان برضرورت توجه به عمران و آبادی جامعه از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: حضور در جایگاه ها فرصتی برای خدمات رسانی است.

حجت الاسلام بیات رسالت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و معلمان را برای تربیت درست جامعه تاکید کرد و افزود: حوزه های علمیه در این زمینه نقش تاثیرگذاری دارند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی، ادامه داد: همگان باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه ظرفیت های مطلوبی در کشور وجود دارد، گفت:امروز به پیشرفت‌های بزرگی دسته یافته ایم.

حجت الاسلام بیات با اشاره به دستاوردهای نظامی در کشور، گفت: این پیشرفت ها در حالی است که در جنگ تحمیلی حتی تیر و فشنگ نداشتیم.

وی با بیان اینکه ضروری است جوانان راه شهیدان رجایی و بهشتی را ادامه دهند،خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی به اهداف خود برسد.  امام جمعه موقت زنجان با اشاره به توطئه‌های متعدد دشمنان را راستای به انحراف کشاندن جوانان،ادامه داد:امروز جوانان باید به وظیفه خطیر و بزرگ  خود عمل کنند.

امام جمعه موقت زنجان به روز معلم اشاره کرد و افزود: روز معلم سالروز شهادت متفکر بزرگ انقلاب و جهان اسلام شهید مطهری است.  بیات ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل و روز جهانی کار و کارگر و روز شوراها روز ولادت حضرت امام عصر (ع) را گرامیداشت.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر