logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۶۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

تعزیر 844 میلیون ریالی عامل قاچاق سیگار در زنجان/ دو دستگاه موتور سیکلت قاچاق در استان زنجان توقیف شد

تعزیر-844-میلیون-ریالی-عامل-قاچاق-سیگار-در-زنجان-دو-دستگاه-موتور-سیکلت-قاچاق-در-استان-زنجان-توقیف-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به مبازره با قاچاق کالا در استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا دو دستگاه موتور سیکلت قاچاق توقیف شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در شهرستان ماهنشان تعداد دو دستگاه موتور‌سیکلت قاچاق توسط پلیس آگاهی توقیف شد.

وی تصریح کرد: صورتجلسه کشف این کالا برای رسیدگی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: ارزش موتور‌سیکلت‌های مکشوفه 300 میلیون ریال بوده و در این رابطه دو نفر بعنوان متهم به شعب اداره کل معرفی شدند.

وی در ادامه با اشاره به کشف کالای قاچاق در استان زنجان افزود:  یکدستگاه خودروی اتوبوس مسافربری پس از اعلام هشدار پلیس متوقف و پس از بازرسی محموله سیگار خارجی از آن کشف شد.

ممیزی خاطر نشان کرد: این محموله شامل 84 هزار و 400 نخ کشف و ضبط شد.

وی افزود: راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی و پرونده بصورت خارج از نوبت تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: در جلسات رسیدگی متهم پرونده ضمن قبول مالکیت محموله اعلام کرد مدرک گمرکی معتبر در راستای ورود قانونی سیگارها به داخل کشور را ندارد.

وی ابراز کرد: پس از سیر مراحل قانونی و احراز قاچاق بودن محموله، طبق حکم صادره‌، عامل قاچاق علاوه بر ضبط سیگارهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی به میزان 844 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر