logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۵۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان:

پیش ثبت نام عتبات عالیات نوروز ادامه دارد/عدم افزایش قیمت سفر به عتبات عالیات

پیش-ثبت-نام-عتبات-عالیات-نوروز-ادامه-دارد-عدم-افزایش-قیمت-سفر-به-عتبات-عالیات

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت:پیش ثبت نام عتبات عالیات نوروز از 12 بهمن ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

فرامرز بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;، اظهار داشت:پیش ثبت ‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات  از 12 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ثبت نام ادامه دارد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای سفر به عتبات عالیات ثبت نام کنند.

این مسئول یاد آور شد:با برنامه‌ ریزی های انجام شده پیش ثبت ‌نام سفرهای این دوره عتبات عالیات شامل اعزام های ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۳۱ اردیبهشت سال آینده است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه همزمان با آغاز ایام ‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه ثبت نام آغاز شد، ادامه داد: متقاضیان برای پیش ثبت ‌نام این سفرها می ‌توانند با مراجعه به سامانه  atabat.haj.ir و یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی در استان نسبت به پیش ثبت ‌نام خود و همراهان اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

بابایی افزود: با پایان یافتن مهلت مقرر از پیش ثبت ‌نام ها قرعه ‌کشی انجام و نتایج و زمان قطعی کردن ثبت ‌نام در کاروان ها اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش ثبت ‌نام ها در قالب گروه های یک تا هفت نفره انجام می شود، افزود :همچنین برای گروه های با جمعیت بالاتر در قالب گروه های ۳۵ نفره انجام می شود.

این مسئول بیان داشت:متقاضیان سفر به عتبات عالیات لازم است دارای گذرنامه با حداقل چهار ماه اعتبار از زمان اعزام بوده و در غیر این صورت هر چه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام نوروزی سفر به عتبات عالیات از طریق تارنمای عتبات در حال انجام است، گفت: مردم از سفر با آزادبرها خودداری کنند

بابایی ادامه داد: با توجه به استقبال مردم برای سفر به عتبات در ایام نوروز مهلت ثبت نام تمدید شد.

وی با بیان اینکه هزینه اعزام به عتبات عالیات در نوروز امسال تفاوتی با دوره‌های قبل ندارد، گفت: افرادی که علاقمند به سفر به عتبات عالیات هستند  تنها از طریق سازمان حج و زیارت به این امر اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: در صورت سفر غیرقانونی به کشور عراق و بروز هر نوع حادث ه‌ای برای زوار، سازمان حج و زیارت مسئولیتی در این رابطه برعهده نخواهد داشت. //ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر