logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۵۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

۴۲ پروژه عمرانی در استان زنجان افتتاح می‌شود/ امروز محتاج مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان هستیم

۴۲-پروژه-عمرانی-در-استان-زنجان-افتتاح-می‌شود-امروز-محتاج-مشارکت-بخش-خصوصی-برای-سرمایه‌گذاری-در-استان-هستیم

استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌های افتتاح شده در استان زنجان گفت: ۴۲ پروژه عمرانی در استان زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری امروز در مراسم افتتاح کارخانه گالوانیزه شمس زنجان با اشاره به اینکه امروز محتاج بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال هستیم، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۷۶ طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۱۸ میلیارد تومان و سرمایه‌گذاری ارزی ۲۶ میلیون یورویی بوده است.

وی با بیان اینکه ۵۶۳ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۳۵۸ میلیارد تومانی در این ایام افتتاح شده است، بیان کرد: ۴۲ پروژه عمرانی دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

درویش‌امیری با اشاره به سرمایه‌‌ گذاریهای بخش خصوصی افزود: امروز محتاج مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان هستیم.

استانداری زنجان با بیان اینکه یکی از واحدهای تولیدی در شرف افتتاح شرکت چینی نور است، گفت: همچین افتتاح شرکت گلرنگ با اشتغال ۴۰۰ نفری نیز در دستور کار قرار دارد که ۹۰ درصد کارهای آن انجام شده است.

درویش امیری با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از پنج استان جذاب سرمایه‌گذاری در کشور است، گفت: صادرات استان زنجان تا پایان آذرماه به ۳۴۳ میلیون دلار رسیده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه به ۴۰۸ روستا در استان زنجان گازرسانی شده است ابراز کرد در دهه فجر امسال نیز و ۵۸۳ در استان گازرسانی انجام شده است.

درویش امیری با بیان اینکه بازرسانی به مورد تاکید دولت قرار داشته است گفت: ۷۸ درصد جمعیت روستایی بالای ۲۵ خانوار در استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه اجرای برش استانی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه‌های بی‌مورد تاکید معاون اول رئیس جمهور قرار داشته است خاطرنشان کرد در همین راستا در بخش صنعت و تولید فعال شدن واحدهای تعطیلی در دستور کار قرار گرفت نیمسال ۸ واحد در استان زنجان احیا شدند که در همین راستا ۵۰۰ شغل جدید ایجاد و اضافه شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر