logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۵۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار سلطانیه در گفت‌وگو موج رسا:

تولید شرکت توتون صنعت سلطانیه به 30 میلیارد نخ افزیش می‌یابد/ ظرفیت اشتغال به 360 نفر می‌رسد

تولید-شرکت-توتون-صنعت-سلطانیه-به-30-میلیارد-نخ-افزیش-می‌یابد-ظرفیت-اشتغال-به-360-نفر-می‌رسد

فرماندار سلطانیه با اشاره به طرح توسعه شرکت توتون صنعت سلطانیه گفت: تولید شرکت توتون صنعت سلطانیه به 30 میلیارد نخ می‌رسد.

توحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح توسعه توتون صنعت(کارخانه  GTI) در سلطانیه اظهار کرد: 70 هزار متر مربع زمین در اختیار شرکت توتون صنعت قرار دارد که تاکنون این شرکت در چهار خط تولید و با زیربنای 36 هزار مترمربع فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت ظرفیت تولید 22 میلیارد نخ سیگار را دارد، ابراز کرد: در طرح توسعه قرار است ظرفیت تولید بالا رفته و 12 هزار مترمربع نیز به زیربنا این شرکت اضافه خواهد شد.

فرماندار سلطانیه با اشاره به اینکه زیربنای این شرکت بعد از طرح توسعه به 48 هزار مترمربع می‌رسد، عنوان کرد: هشت میلیارد نخ سیگار به ظرفیت تولید اضافه می‌شود و در کل میزان تولید این شرکت به 30 میلیارد نخ خواهد رسید.

وی با اشاره به میزان اشتغال اضافه شده در طرح توسعه این شرکت گفت: در طرح توسعه توتون صنعت 60 نفر به ظرفیت اشتغال این شرکت اضافه می‌شود.

سلیمی بیان کرد: در حال حاضر 300 نفر در شرکت توتون صنعت سلطانیه مشغول به کار بوده و بعد از طرح توسعه این تعداد به 360 نفر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه زمان‌بندی لازم برای طرح توسعه این شرکت انجام شده است، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک در خصوص این زمان‌بندی اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

فرماندار سلطانیه با تاکید بر عزم جدی مسئولان استانی و شهرستانی برای جذب سرمایه‌گذار اظهار کرد: ما در بخشهای مختلف به دنبال جذب سرمایه‌گذر هستیم تا به اقتصاد استان و شهرستان کمک کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر