logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۴۹۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی باید در زنجان راه‌اندازی شود/ صنعت‌و‌معدن برای کاهش قیمت گوشت قرمز گوسفندی در زنجان پیشقدم شود

بازارچه‌های-عرضه-مستقیم-محصولات-کشاورزی-باید-در-زنجان-راه‌اندازی-شود-صنعت‌و‌معدن-برای-کاهش-قیمت-گوشت-قرمز-گوسفندی-در-زنجان-پیشقدم-شود

استاندار زنجان با تاکید بر راه اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در زنجان گفت: شهرداری زنجان باید نسبت به راه اندازی این بازارچه‌های در زنجان اقدام کند.

به گزارش موج رسا; اسداله درویش امیری امروز در جلسه تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به حل مشکل مالیاتی صنف مرغداران استان اظهار کرد: کمسیونی با حضور صنعت و معدن، اداره مالیات و جهاد کشاورزی برای حل مشکلات مالیاتی واحد‌های صنف مرغداران تشکیل شده و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی باید با مودیان مالیاتی مدارا کرده و با هم کنار بیایند تصریح کرد: شک و تردید و بد گمانی کار را برای طرفین مشکل می‌کند و این روش روش درستی نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار باید همه تلاش خود در پشتیبانی از تولید کنندگان و حمایت از مصرف کنندگاه انجام دهد بیان کرد: ستاد تنظیم بازار باید با این نگاه فعالیت داشته باشد.

وی با تاکید بر همت شهرداری زنجان برای ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم مایحتاج مردم در زنجان افزود: این بازارچه‌ها باید در زنجان راه اندازی شود و این در شان شهرداری نیست که در این موضوع نسبت به دیگر شهر‌های پرجمعیت سایر استانها عقب مانده است.

درویش امیری بیان کرد: ستاد تنظیم بازار نیز باید از همین الان تمهیدات لازم برای تامین نیاز‌های تعطیلات نوروز را انجام دهد.

وی گفت: ارگان‌‌های متولی در سطح استان نیز باید نظارت کامل بر عرضه کالاها به ویژه کالاهای پرمصرف را انجام دهند.

استاندار زنجان با اشاره به تولید گوشت قرمز در استان زنجان گفت: ما جزو استانهای مدعی در تولید گوشت قرمز هستیم ولی در قیمت بیشتر از میانگین کشوری باشیم توجیه پذیر نیست.

وی افزود: باید جهاد کشاورزی و صنعت و معدن برنامه ریزی کنند و این مشکل که از مشکلات مردم این استان بوده را برطرف کنند.

درویش امیری افزود: یکی از راههای حل این مشکل استفاده از فروشگاه‌ها بزرگ زنجیزه‌ای عرضه کننده فعال در سطح استان و شهر زنجان است.

وی خاطر نشان کرد: باید از شبکه‌های توزیع کننده مواد غذایی استفاده شود تا گامی در جهت رفاه مردم برداشته شود.

استاندار زنجان افزود: در این راستا باید سازمان صنعت و معدن پیشقدم شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر