logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۸۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فغفوری در گفت‌وگو با موج رسا:

تکلیف پسماندهای روی به زودی مشخص می‌شود/ مدیریت این پسماندها در دستور کار قرار دارد

تکلیف-پسماندهای-روی-به-زودی-مشخص-می‌شود-مدیریت-این-پسماندها-در-دستور-کار-قرار-دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تعیین تکلیف پسماندهای روی در آینده نزدیک خبر داد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت پسماندهای روی اظهار کرد: قرار است جلسه‌ای در این خضوض با حضور استاندار زنجان و مسئولان محیط زیست برگزار شود.

وی با بیان اینکه استاندار زنجان بازدیدی محل دپوی پسماندها داشتند، ابراز کرد: در جلسه‌ای که پیش رو داریم پسماندهای شهرک روی زنجان تعیین تکلیف خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به مالکیت پسماندهای روی عنوان کرد: رای قطعی در این خصوص صادر شده که این پسماندها در اختیار دولت هستند.

وی با بیان اینکه اکنون بحث بر سر مدیریت پسماندهای روی است، گفت: اگر اعتراضی در این خصوص رای وجود داشته باشد، مراجع مربوطه رسیدگی خواهند کرد.

فغفوری با اعلام اینکه شورای عالی معادن دوبار حکم در این خصوص صادر کرده و مالکیت پسماندها را به دولت داده است، خاطرنشان کرد: آن چیزی که باید گفت این است که ما بحثی در خصوص مالکیت پسماندها نداریم و به دنبال مدیریت آن هستیم.

وی در خصوص نحوه مدیریت یا انتقال این پسماندها اظهار کرد: باید دید محیط زیست چه انتظاراتی در این خصوص دارد تا بتوان به خوبی این پسماندها را ساماندهی کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: ما انتظارات محیط زیست را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه واحدهای موجود شهرک روی می‌توانند از پسماندها استفاده کنند، گفت: با رعایت مسائل زیست محیطی می‌توان این پسماندها را مدیریت کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر