logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۴۷۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله:

مدیریت بحران ایران فلج است/آخرین تکنولوژی های تشخیص دنیا در اختیار نیروهای مسلح ایران

مدیریت-بحران-ایران-فلج-است-آخرین-تکنولوژی-های-تشخیص-دنیا-در-اختیار-نیروهای-مسلح-ایران-

استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله  گفت: ایران جزو ده کشور بحران خیز دنیا است اما مدیریت بحران ایران فلج است

به گزارش موج رسا;  برنامه تهدیدات نوین بیولوژیک و بیوتروریسم و مقابله با آن با ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی  در مرکز همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد.

در این برنامه پروفسور علی کرمی، فوق تخصص زیست مولکولی و مهندسی ژنتیک و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه زنجان به سخنرانی پرداخت.

پروفسور کرمی در ابتدا با تبریک هفته بسیج با اشاره به روحیه و تفکر مثبت بسیجیان اظهار داشت: بدون تفکر بسیجی این کشور به این اقتدار نخواهد رسید و امنیت اقتدار و پیشرفت ایران از تفکر بسیجی است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در ادامه با اشاره به استفاده دشمنان از ابزارهای بیولوژیکی برای رسیدن به مقاصد شوم خود ابراز کرد: آمریکا 50 پایگاه نظامی در کشورهای همسایه ایران دارد و در قزاقستان آزمایشگاه بیولوژیک احداث کرده اند و بدون شک از سلاح های بیولوژیک استفاده می کنند.

فارغ التحصیل دانشگاه کپنهاگ دانمارک در ادامه افزود: با تلاش سربازان گمنام امام زمان در ایران تروریست های بسیاری دستگیر می شوند و روزانه از هجوم ویروس های سایبری جلوگیری می کنند.

وی با اشاره به قدرت دفاعی امروز ایران تصریح کرد: فناوری و تکنولوژی های به کار برده شده در صنعت دفاعی ایران قابل تحسین است که با این قدرت دفاعی توانسته ایم تهدیدی برای آمریکا باشیم.

پروفسور کرمی خاطرنشان کرد: ایران، رتبه 4 دنیا در حوزه نانو، رتبه 16 دنیا و دوم منطقه در حوزه بیوتکنولوژی، در سلول های بنیادی رتبه سوم دنیا، رتبه دوم دنیا در جراحی های خاص عروق را دارد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در ادامه افزود: سالی یک بار 32 نفر از متخصصین توکسیکولوژیست از سازمان ملل جهت فراگیری علم و فناوری های روز دنیا در زمینه تخصصی خود به ایران می آیند و از دانش اساتید ایرانی استفاده می کنند.

وی ادامه داد: تشخیص و شناسایی نمونه های آزمایشگاهی میکروبیولوژی کمتر از 32 دقیقه جواب آزمایشگاه ارائه می شود در صورتی که در سایر کشورها بعد از گذشت یک هفته تشخیص داده می شود.

این فوق تخصص زیست مولکولی و مهندسی ژنتیک به توانمندی قابل اعتنای جمهوری اسلامی در زمینه بیولوژیک اشاره کرده و اضافه کرد: آخرین تکنولوژی های تشخیص و شناسایی دنیا در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

پروفسور کرمی در ادامه تصریح کرد: بیوتروریسم تهدید جدی است که طبق فرموده مقام معظم رهبری دشمنی آمریکا هیج گاه تمام نخواهد شد و اکنون روش های آن ها تغییر یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران جزو ده کشور بحران خیز دنیا است اما مدیریت بحران ایران فلج است و بنده طی نامه ای به رئیس مدیریت بحران کشور خواستار استعفای ایشان از سمت ریاست این مجموعه بودم؛ چرا که ما مدیریت پس از بحران داریم و متاسفانه جلوگیری از بحران صورت نمی گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر