logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۶۷۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
خطیب موقت نماز جمعه ابهر:

خون‌بهای شهدای قدس، چیزی جز نابودی رژیم صهیونسیتی نیست

خون‌بهای-شهدای-قدس،-چیزی-جز-نابودی-رژیم-صهیونسیتی-نیست
خطیب موقت نماز جمعه ابهر گفت: خون‌بهای شهدایی که در راه آزادسازی قدس اشغالی به لقاءالله پیوسته‌اند، چیزی جز نابودی کامل رژیم صهیونیستی و اندیشه صهیونیسم و همچنین تأدیب ایالات متحده و اخراج او از منطقه نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در خطبه‌های نماز عید فطر ابهر گفت: عید فطر روز جایزه‌هاست، طبق فرموده امام صادق علیه‌السلام: «خدای متعال بشارت داده است که گناه روزه‌داران را ما هم باید مراقب باشیم این پاکی را حفظ کنیم»، ثمره روزه‌داری رسیدن به مقام تقواست هم مردم و هم مسئولان باید مسلمان عادل باشند و رفتارشان با رعایت تقوا حق الناس و حق الله باشد و در یک کلام حلال و حرام الهی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این همان وعده‌ای است که امام علی(ع) بشارت داد: «امروز تنها عيد كسی است كه خداوند روزه‌اش را پذيرفته و شب زنده‌داری‌اش را سپاس گزارده است».

حجت‌الاسلام شاهسوندی با بیان اینکه هر لحظه رمضان فرصت مغتنمی بود برای تقرب و زدودن روح زنگار گرفته ما از گناهان و حال فطر می‌آید تا بشارت بخشندگی و مهربانی پروردگار را بار دیگر بر آینه چشم‌هایمان انعکاس دهد و چه زیباست در این روز، همبستگی، همدلی و شکوه صف‌آرایی امت مسلمان در صف‌های نماز عید فطر.

خطیب موقت نماز جمعه ابهر با اشاره به اینک تحولات میدانی جنگ در غزه وارد مرحله تازه‌ای شده است، گفت: ادامه مقاومت جانانه مردم فلسطین پس از ۶ ماه سخت و طاقت فرسا، ناتوانی رژیم جعلی صهیونیستی در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود استیصال ایالات‌متحده در باب‌المندب و منطقه به ستوه آمدن جامعه جهانی و سازمان ملل و در نهایت هوشمندی جبهه مقاومت در مواجهه با فتنه‌ها و تهاجمات نظامی، سیاسی و اجتماعی رژیم جعلی صهیونیستی باعث شده است تا رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی ایالات‌متحده دچار خطای راهبردی و عملیاتی شوند.

وی با بیان اینکه حمله احمقانه به ساختمان سرکنسولگری ایران در دمشق در چهاردهم فروردین ماه به راستی نمایش‌دهنده خطای محاسباتی و استراتژیک از سوی اسرائیل و آمریکا بود، گفت: دست و پا زدن‌های صهیونیست‌ها پس از ۶ ماه از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی دقیقاً نشان‌دهنده میزان ضربه وارد شده بر پیکر صهیونیست‌ها و ضربه ترمیم‌ناپذیر جبهه مقاومت در عملیات هفت اكتبر است. 

حجت‌الاسلام شاهسوندی با تأکید بر اینکه هرچند جنایات و فجایع انسانی رخ داده در غزه در طول این ۶ ماه بسیار غمناک و تأسف‌بار است، افزود: اما نکته مهم این است که هدف رژیم صهیونیستی از اعمال این حجم از خشونت و افراطی‌گری در ظلم و تعدی به حقوق فلسطینیان صرفاً تحت تأثیر قرار دادن اراده مردمی و تفکر مقاومت است که صد البته این خیال باطل هرگز محقق نشده و در آینده نیز محقق نمی‌شود.

امام جمعه موقت ابهر گفت: طبيعتاً هدف نتانياهو از ترور فرماندهان جبهه مقاومت در سوریه و لبنان افزایش دامنه درگیری‌ها و کشاندن پای ایران و ایالات‌متحده به صحنه نبرد و تقسیم شکست خود با ایالات متحده است تا شاید بتواند ضربه کمتری بخورد و در کنار آن بازگرداندن اعتبار از دست رفته دولت خود، افزایش اعتماد شهرک‌نشینان به بازگشت به سرزمین‌های اشغالی، افزایش هزینه‌های حمایت از فلسطین و حماس و نهایتاً کم رنگ‌سازی شکست راهبردی اسرائیل از دیگر اهدافی است که رژیم به چنین کاری دست زده است.

وی تصریح کرد: در مقابل روند حرکت جبهه مقاومت کاملاً عاقلانه و مبتنی بر واقعیت بوده و با محاصره کامل رژیم صهیونیستی و اعمال فشار متوازن سیاسی نظامی و اجتماعی در صدد به زانو درآوردن و از بین بردن رژیم صهیونیستی و تفکر صهیونیستی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خون‌بهای شهدای عزیزی که در راه آزادسازی قدس اشغالی به لقاءالله پیوسته‌اند، چیزی جز نابودی کامل رژیم صهیونیستی و اندیشه صهیونیسم و همچنین تأدیب ایالات متحده و اخراج او از منطقه نیست، بنابراین قطعاً جبهه مقاومت نه تنها پاسخ فوری و هم سطح خواهد داد بلکه به اذن الله پاسخی راهبردی و مطمئن به این جنایات خواهد داد.

وی تصریح کرد: کمک به فلسطینیانِ غزه در ۶ ماه اخیر که مورد حملات بی‌رحمانه صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند، از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه بشری است. این کمک‌ها به هر شکلی می‌تواند باشد و گاهی یک تولید محتوای رسانه‌ای این امر را محقق می‌سازد، پویش «غذا برای غزه» از جمله اقداماتی است که در جهت تأمین مواد غذایی برای مردم غزه است، ان‌شاءالله مردم همیشه در صحنه نیز در این امر خداپسندانه شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر