logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۶۷۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

مقاومت غزه در برابر رژیم صهیونیستی نشانه ناکامی این رژیم است

مقاومت-غزه-در-برابر-رژیم-صهیونیستی-نشانه-ناکامی-این-رژیم-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه بسیاری از کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیست سکوت کردند و واکنشی نشان ندادند گفت: مقاومت غزه در برابر رژیم صهیونیستی نشانه ناکامی این رژیم است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی در خطبه نماز عید فطر که در مصلی خاتم الانبیا زنجان برگزار شد، با اشاره به تحولات غزه ابراز کرد: مقام معظم رهبری در جمع مسئولین نظام عنوان کردند، اولی طوفان‌الاقصی بود و دومی عزت و غرور جوانان حماس در طوفان‌الاقصی بود که جهان شاهد و ناظر این طوفان بود و نشان داد ظلم هرگز پا برجا نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید

آیت‌الله خاتمی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی شکست سنگینی خورد ولی هنوز این واقعیت را نپذیرفته است و به کشتار در غزه ادامه می‌دهد.

وی گفت: باید در نظر داشت رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف خود در جنگ با غزه و فلسطین نرسیده و سعی داشت مقاومت حماس را نابود کند که موفق نشد و خود در حال نابودی است.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: حماسه غرور آفرین جوانان حماس در طوفان‌الاقصی بر جهان ثابت شده است و این نتیجه اتحاد بین گروه مقاومت حماس و مردم است و مقاومت غزه در برابر رژیم صهیونیستی نشانه ناکامی این رژیم است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه بسیاری از کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیست سکوت کردند و واکنشی نشان ندادند گفت: مقاومت غزه در برابر رژیم صهیونیستی نشانه ناکامی این رژیم است.

حجت‌الاسلام خاتمی ابراز کرد: کشورهای زیادی در برابر جنايات رژیم صهیونیستی سکوت کردند و هیچ واکنشی نشان ندادند باید بدانند سکوت آنها نشان دهنده شریک جرم بودن آنها را در اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دستاوردهای ماه رمضان تقوا، عبادت و آرامش روح است گفت: سعی شود این دستاوردهای دینی به ماه مبارک رمضان ختم نشود و ادامه‌دار باشد.

وی افزود: ماه رمضان ماه مهمانی خداوند است و بهترین فرصتی بود که بندگان باید از آن بهره‌مند می‌شدند و در آیات و روایات متعددی درباره این ماه تاکید و سفارشات زیادی شده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حضور همیشگی مردم در رخدادهای مختلف نظیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس و عید فطر حماسه ساز  است گفت: حال که مردم به میدان آمده‌اند خدمتگزاران نظام اسلامی نیز باید پای کار بوده و در راستای رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

وی تصریح کرد: برگزاری نماز عید سعید فطر به منزله خداحافظی از ماه رمضان نیست بلکه باید تلاش کنیم ثمرات ماه مبارک رمضان تا سال بعد در زندگی باقی بماند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر