logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۶۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

رژیم صهیونسیتی برای نجات خود در حال دست و پا زدن است

رژیم-صهیونسیتی-برای-نجات-خود-در-حال-دست-و-پا-زدن-است
امام جمعه ابهر گفت: ما شاه‌رگ اسرائیل را زده‌ایم و هر تلاشی که آنها می‌کند تلاش مجروحانه است، رژیم صهیونسیتی در حال دست و پا زدن است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر ضمن دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوا الهی، گفت : شهرستان ابهر نیاز مبرم به مصلی نماز جمعه دارد، با توجه به حضور مردم در نماز جمعه باید همتی از سوی خیرین و مسئولان جهت تکمیل این پروژه صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده و حماسی مردم ولایی ابهر در راهپیمایی عظمروز قدس گفت: امسال راهپیمایی روز قدس بسیار متفاوت بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چون واکنش به ظلم و ظلم‌ستیزی است.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که ملت زنده است و درد و ظلمی که به مردم غزه می‌شود را فهمیده است، گفت: اولین کار نیز این است که با حضور در راهپیمایی روز قدس از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کند ولی از لحاظ مالی هم باید به این مردم کمک شود، تشنگی، گرسنگی و کمبود دارو از مشکلات این مردم است.

امام جمعه ابهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: امسال در کل جهان ملت‌های آزادی‌خواه به میدان آمدند و اگر طوفان‌الاقصی کمترین اثرش این باشد که ملت‌های جهان دیدگاه‌شان نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی اصلاح شود همین کافی است و ورق برگشته است.

 حجت‌الاسلام مرداپور با بیان اینکه امروز اسرائیل را مردم در دنیا به عنوان یک رژیم کودک‌کش، غاصب و اشغال‌گر می‌شناسند، گفت: این دستاورد بسیار بزرگی از لحاظ قدرت نرم محسوب می‌شود.

 وی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه سرداران عزیز اسلام در کنسولگری دمشق افزود: شهادت برای ما جای تبریک دارد زیرا شهادت برای یک کرامت و افتخار است، دشمن گمان می‌کند با کشتن، ما عقب‌نشینی می‌کنیم، در حالی که شهادت افتخار خانواده‌های شهدای ما است.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه اسرائیل از سرناچاری و فشاری که تحمل می‌کند در داخل نیز دچار مشکل شده است گفت: اسرائیل بسیار در تلاش است که سطح ملتهب است و تلاش دارد سطح درگیری‌ها را بالا ببرد تا مقداری از افکار را به خارج از کشور خود منتقل کند.

وی تصریح کرد: اسرائیل و آمریکا قصد دارند ما را وارد میدان کنند، اما ما وارد نخواهیم شد، ما شاه‌رگ اسرائیل را زده‌ایم و هر تلاشی که آنها می‌کنند، تلاش مجروحانه است و این رژیم در حال دست و پا زدن است.

خطیب نماز جمعه ابهر با اشاره اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری طوفان الاقصی اسرائیل را به یک مسیر بی‌بازگشت برده است اضافه کرد: جواب تمام توطئه‌ها را با شگردهای میدان مقاومت خواهیم داد نه آنطوری که اسرائیل می‌خواهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر