logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۶۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

ابهت آمریکا در جهان شکسته شده است

ابهت-آمریکا-در-جهان-شکسته-شده-است
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ابهت آمریکا در جهان شکسته شده است، گفت: سفارت‌خانه‌های هر کشور، مراکز سیاسی هر کشور در کشورهای دیگر دارای مصنویت است و حمله به سفارت ایران در روزهای گذشته و شهادت مستشاران کشورمان کاملا محکوم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی‌ها بی نظیر روز قدس، گفت: قدرت قدس امروز یعنی ایران، حزب الله لبنان یعنی اندیشه امام، قدرت یمن یعنی اندیشه امامین انقلاب. 

بیشتر بخوانید

وی با تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که از همه اقشار استان حضور داشتند گفت: روز قدس روز دفاع از مظلوم، روز مبارزه با استکبار است، شرکت در راهپیمایی این روز قوت قلبی برای مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین بود.

وی با بیان اینکه آمریکا دشمن مشترک همه مسلمانان و همه ادیان است، گفت: امریکا اعتقادی به ادیان ندارد و جز خود کسی را نمی‌بیند‌.

امام جمعه زنجان بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با این جنایت و خیانت خود باعث شدند تا طوفان الاقصی و موضوع فلسطین در افکار عمومی بیشتر خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: حضرت آقا فرمودند در دو عرصه رژیم جعلی صهیونیستی شکست خورد ابتدا در طوفان الاقصی بود که ابهتش به طور کامل شکست و شکست دوم صهیونیست‌ها نیز در دستیابی به اهداف در این شش ماه بود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۰ فروردین یکی از روز‌های غرور افرین ایران و روز ملی فناوری هسته‌ای است، یاداور شد: در این ایام آمریکا در نظر خود با کشور ما قطع ارتباط کرد اما کشور ما هر لحظه به پیشرفت رسید. 

وی با اشاره به اینکه ابهت آمریکا در جهان شکسته شده است، افزود: سفارت‌خانه‌های هر کشور، مراکز سیاسی هر کشور در کشورهای دیگر دارای مصنویت است و حمله به سفارت ایران در روزهای گذشته و شهادت مستشاران کشورمان کاملا محکوم می‌شود. 

امام جمعه زنجان ادامه داد: ۲۱ فروردین سالروز شهادت امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی سپهبد صیاد شیرازی است و باید گرامیداشته شود.

وی همچنین با اشاره به روز افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در موضوعات مقاوم‌سازی مسکن روستایی، مسکن محرومان و عرصه‌هایی همانند زلزله خوی قدم‌های بلندی برداشته‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر