logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۶۵۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بیانیه؛

دعوت فرمانده سپاه ناحیه ابهر برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت-فرمانده-سپاه-ناحیه-ابهر-برای-حضور-در-راهپیمایی-روز-قدس-
علیرضا افشار فرمانده سپاه ناحیه ابهر با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همرزمانشان، مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علیرضا افشار فرمانده سپاه ناحیه ابهر با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همرزمانشان، مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

بیشتر بخوانید

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

  امروزه، جهان شاهد مظلومیت فلسطینیان بوده و هیچ‌گاه رشادت‌های این مؤمنان در طوفان‌الاقصی و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان‌ها و مدارس و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه از حافظه بشریت پاک نخواهد شد.

امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می رویم و برای حمایت از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین آماده می‌شویم؛ که رژیم غاصب صهیونیستی در پی اقدامات تحریک‌آمیز و حمایت همه جانبه دولت آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها گستاخ‌تر از همیشه با هتک حرمت علیه آرمان مسلمانان جهان و کشتار بی‌سابقه مردم غزه جنایت دیگری علیه بشریت مرتکب شد.

 شجره طیبه روز جهانی قدس که یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است؛ در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همگامی و همدلی مردم انقلابی ایران، چنان بالید که امروز به درختی تنومند و نمادی از اتحاد و وحدت همه مسلمانان جهان علیه ظلم سلطه‌گران جهانی و غاصبان کودک‌کش صهیونیست بدل شده و چشم همه مردم را در اقصی نقاط دنیا به سوی خود جلب کرده است.

از این رو، از همه مردم ولایت‌مدار دعوت می‌شود تا همچون گذشته، همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ابراز کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر