logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۶۵۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
استاد حوزه علمیه در گفتگو با موج‌رسا:

حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران به صورت دیپلماتیک بررسی شود

حمله-رژیم-صهیونیستی-به-کنسولگری-ایران-به-صورت-دیپلماتیک-بررسی-شود
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه کشورهای منطقه باید دست در دست هم نسبت به نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی هم اندیشی داشته باشند گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران به صورت دیپلماتیک بررسی شود.

حجت‌الاسلام حسن دیرباز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه ضمن عرض تسلیت شهادت امیرالمومنین علی(ع) و شهادت عده‌ای از سرداران غیور ایران در دمشق را خدمت مقام معظم رهبری و عموم مردم تسلیت عرض می‌کنیم مردمی که قلبشان برای امنیت در جامعه می‌تپد و شهادت در لیالی قدر افتخاری است که نصیب این شهدای عزیز شده است گفت: انتقام سخت باعث و بانی شهادت سرداران غیور خطه ایران زمین در راه است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: زمانی که فردی به ته خط برسد خود را به در و دیوار می‌کوبد و به هر شکل ممکن حتی خارج از عرف رفتار می‌کند این نشانه اصلی ضعف است.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: همان‌گونه که در جریان هستیم ترکش‌های حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق خورده است که از لحاظ بین‌الملل این واقعه کامل قابل رسیدگی است و باید به صورت دیپلماتیک و جهانی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام دیرباز ابراز کرد: قطعا بنا به فرموده مقام معظم رهبری؛ «دوران بزن و درو تمام شده است یکی بزنید دو تا می‌خورید» خیلی زودتر و سخت‌تر انتقام حمله به کنسولگری ایران در دمشق توسط عاملین این حادثه گرفته خواهد شد.

وی ابراز کرد: با تدابیر به جا که رهبر انقلاب در قبال حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام خواهند داد، امید است قوای نظامی پاسخی دندان شکن به رژیم صهیونیستی دهند و دل مردم ایران گرم شود.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: این رژیم یک رژیمی کثیف و پست است به عنوان مثال سفارت اسرائیل در مصر را می‌توان نام برد که رژیم صهیونیستی بر روی زمین قدرت ساخت سفارت را نداشته و از ترس دولت مصر که سر کرده خود رژیم صهیونیستی است در داخل هتل اقدام به ساخت سفارت کرده است تا کسی به آنجا حمله نکند.

حجت‌الاسلام دیرباز گفت: رژیم صهیونیستی از مردم کشور مصر که دولت آنها را به رسمیت شناخته‌ است به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

وی ابراز کرد: امیدواریم دنیای اسلام به خصوص کشورهای منطقه دست در دست هم داده و برای از ریشه کندن این غده سرطانی در منطقه تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: رژیم صهیونیستی ماننده غده سرطانی است که اگر سرکوب نشود به تمام نقاط جهان و کشورها ریشه خواهد دواند و اگر چاره‌ای برای ممانعت از اقدامات غیر انسانی این رژیم پیدا نشود کشورهای سر سپرده توسط خود رژیم صهیونیستی خوار و ذلیل خواهند شد.

حجت‌الاسلام دیرباز ابراز کرد: کشور مصر نمونه بارز همین سرسپردگی به رژیم صهیونیستی است که هیچ اختیاری درباره مدیریت کشور خود ندارد و حتی برای انجام امورات کوچک در کشور خود باید از این رژیم منحوس کسب تکلیف کنند و این نکته را هم باید در نظر گرفت که برای حفاظت از رژیم صهیونیستی از مردمان کشور مصر سوء استفاده می‌شود.

وی افزود: کشورهای دیگر از این موضع باید درس عبرت بگیرند تا سرسپرده این رژیم نشوند و بداند آخر و عاقبت سرسپردگی به رژیم صهیونیستی تباهی، پوچی و نابودی است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی در عملیات آخر که در مسجدالاقصی شروع شد از حیوان خوک‌ها استفاده کردند آنها خوک‌هایی را به داخل مسجدالاقصی آوردند اظهار کرد: همان‌طور که مطلع هستید در دین مبین اسلام خوک حیوانی نجس و حرام است یهود خود از خوک هیچ استفاده‌ای ندارد ولی برای اینکه مسلمان را تحت فشار روحی قرار دهند تعدادی خوک را داخل مسجدالاقصی سر بردند و بعد از کشتن آنها خون این حیوان‌ها را به در و دیوار مسجدالاقصی قبله اول مسلمین مالیدند تا بتواند مسلمانان را تحت فشار روحی قرار دهند و آنها را آزار و اذیت کنند.

حجت‌الاسلام دیرباز گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی بر این باور است که یک ژن برتر است و تمام مردم باید در خدمت این رژیم باشند تا در مواقع ضروری از آنها سوء استفاده کنند.

وی عنوان کرد: این رژیم منحوس انبارهای بسیار زیادی در اختیار دارد که اکثریت از بانک اعضای بدن تشکیل شده است اگر در حال حاضر فردی ۵۰۰ عدد کبد و قلب نیاز داشته باشد در اسرع وقت از رژیم صهیونیستی می‌توان تهیه کند.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: آنها اعتقاد ذاتی بر این اصل دارند که چون نژاد برتر هستند می‌توانند از وجود مردم سوء استفاده کنند و مردم در خدمت آنها باشند.

وی ابراز کرد: امیدواریم رژيم صهيونيستی هر چه زودتر ریشه کن شود تا جهان طعم صلح و دوستی را بچشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر