logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۶۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

زنجان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد

زنجان-دومین-مرکز-استان-سرد-کشور-ثبت-شد-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آسمان استان، امروز عمدتا ابری خواهد بود که گاهی با رگبار پراکنده باران و وزش باد همراه خواهد شد گفت: زنجان به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه آسمان استان، امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که گاهی با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد گفت: برای امروز بارشی انتظار نداریم ولی وزش باد نسبتا شدید تا فردا ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: روز چهارشنبه مجددا بارش‌های پراکنده در برخی مناطق استان رخ خواهد داد و وزش باد نسبتا شدید ادامه پیدا خواهد کرد و هشدار زرد رنگ صادر شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: همشهریان در نظر داشته باشند به خاطر وزش باد از تردد در کنار ساختمان‌های نیمه تمام، داربست‌ها و درختان خشک خودداری کنند.

سلطانی افزود: همچنین سرعت وزش باد از امروز تا چهارشنبه گاها به حد نسبتا شدید خواهد رسید و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتا پایدار خواهد بود اما احتمال بارش‌های پراکنده باران در بعدازظهر روز پنجشنبه چندان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: زنجان با منفی یک درجه دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر