logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۶۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره برق شهرستان ابهر خبر داد:

اجرای بیش از ۳۱ ميليارد تومان پروژه نیرورسانی در برق ابهر

اجرای-بیش-از-۳۱-ميليارد-تومان-پروژه-نیرورسانی-در-برق-ابهر
رئیس اداره برق شهرستان ابهر گفت: طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۴۵ پروژه نیرورسانی با اعتبار ۳۱ ميليارد تومان در مناطق تحت پوشش این شرکت اجرا شده است.

علی حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برق ابهر افتخار خدمات رسانی به بیش از ۶۲ هزار و ۲۸۰ مشترک را دارد، اظهار داشت: این شرکت دارای هزار و ۳۱۵ کیلومتر شبکه هوایی و زمینی فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت و هزار و ۱۵۲ دستگاه پست و حدود ۱۶ هزار و ۳۷۸ چراغ روشنایی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد مشترکین این شرکت با ۲۰ درصد مصرف انرژی، مشترکین مسکونی و تجاری هستند و بخشی دیگر با حدود مشترک ۲۰ و ۶۷ درصد مصرف انرژی را مشترکین صنعتی تشکیل می‌دهند که بیش از ۶۵ درصد آنها نیز صنایع بخش خصوصی هستند.

حسنی با بیان اینکه در راستای توسعه خدمات و جلب رضایت مشترکان شرکت، طی سال‌های اخیر اقدامات بسیاری انجام شده است گفت: تا نیمه نخست اسفند ماه سال جاری، ۱۳۱ پروژه نیرورسانی با اعتبار ۲۶ میلیون تومان در مناطق تحت پوشش برق شهرستان ابهر با تلاش همکاران اجرا شده است.

رئیس اداره برق شهرستان ابهر گفت: شهرستان ابهر بیش از ۶۰ هزار مشترک برق در تعرفه‌های مختلف دارد و حدود ۸.۵ درصد از انرژی توزیع شده این شهرستان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۱۰ خانوار شهرستان ابهر از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر