logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۵۳۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۷۳ درصد برق زنجان در بخش مولد مصرف می‌شود

۷۳-درصد-برق-زنجان-در-بخش-مولد-مصرف-می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۷۳ درصد از برق استان در بخش مولد همچون کشاورزی و صنعت و تولید استفاده می‌شود، گفت: همین امر وظیفه استان را خطیرتر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» پیام جوادی امروز در آئین بهره‌برداری از ۵۰۴ پروژه توزیع برق استان زنجان که با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر انجام شد، ضمن گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر اظهار داشت: در پروژه‌هایی که امروز به افتتاح می‌رسد، نگاه کامل به اقتصاد مقاومتی شده است‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها بسیار حیاتی در استان بودند، گفت: برای مثال یکی از پروژه‌ها تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: تعویض سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار با هدف کاهش تلفات، بهبود ولتاژ انجام می‌شود و اولویت اول در اجرای این پروژه مسیرهایی است که احتمال وقوع سرقت سیم در این مناطق زیاد بوده یا سرقت سیم اتفاق رخ داده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۱ نقطه از نقاط استان به لحاظ مشکل رفع ولتاژ پاکسازی شده است، گفت: فقط چند نقطه در استان مانده است که دارای ضعف ولتاژ بوده و در طول روز‌های پیشرو نیز این مشکل رفع خواهد شد.

جوادی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان زنجان یک شاخصه ویژه دارد، گفت: قسمت عمده برق تحویلی استان در بخش مولد مصرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۳ درصد از برق استان در بخش مولد همچون کشاورزی و صنعت و تولید به کار می‌رود، گفت: همین امر وظیفه استان را خطیرتر می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با اشاره به اینکه تلاش می‌شود برق با کیفیت به لحاظ ثبات و پایداری به مصرف کنندگان تحویل داده شود، گفت: در کنار اجرای این پروژه‌ها، شرکت توزیع برق در مسیر تعالی گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه توزیع برق نیازمند تکنولوژی است، بیان کرد: نیروهای متخصص خاص در یک واحد جمع شده تا بتوانیم کارهای فنی و تخصصی را به نحو بهتر انجام دهیم.

بهره‌داری از پروژه توسعه شبکه برق روستایی، بهره‌برداری از پروژه توسعه و افزایش پایداری شبکه‌های برق، بهره‌برداری از پروژه کاهش و کنترل پیک بار برق در استان، افتتاح پروژه‌های احداث و اصلاح روشنایی معابر زنجان از جمله پروژه‌های افتتاح شده در استان بود.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر