logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۵۰۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

رسانه و روایت قوی مولفه‌های کشورهای ابرقدرت می‌شوند

رسانه-و-روایت-قوی-مولفه‌های-کشورهای-ابرقدرت-می‌شوند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در آینده کشور ابر قدرت، کشوری نیست که ژئوپلیتیک قوی داشته باشد؛ بلکه رسانه و روایت قوی مولفه‌های کشورهای ابرقدرت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن سهندی امروز در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان اظهار داشت: جنگ، جنگ فضای مجازی است و یکی از نظریه پردازان غربی یک جمله دارند که باید بسیار به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طبق نظر این دانشمند، در آینده کشور ابر قدرت کشوری نیست که ژئوپلیتیک قوی همانند جمعیت بالا، جعرافیای وسیع، سلاح و سرمایه انسانی داشته باشد؛ بلکه در آینده کشور ابرقدرت کشوری است که دو مولفه رسانه و روایت قوی را داشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز دشمن به دنبال این است تا با مدیریت بر اذهان عمومی یک تاریخچه جدیدی از استعمار را رقم بزند. 

وی بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا ذهن نوجوان و جوان را منحرف و آنچه که مد نظر خود دارند را وارد اذهان کنند.

سهندی بیان کرد: مجموعه بسیج و تمام مجموعه‌هایی که از دل مردم برخواسته‌اند خصوصا در عرصه مجازی؛ باید آینده‌ای را رقم بزنند تا همچنان ما در اوج اقتدار قرار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما بعد از ۴۳ سال تا به امروز با گذشت عمر پر برکت انقلاب اسلامی یکی از قدرت‌های بلامنازع جهان هستیم، گفت: در مسئله رسانه و روایت قوی نیز باید ما قبل از دشمن پیش‌دستی کنیم و بر سکوی افتخار بایستیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر