logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۶۱۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار ابهر:

پیگیر جانمایی محل جدید پسماند شهر ابهر هستیم

پیگیر-جانمایی-محل-جدید-پسماند-شهر-ابهر-هستیم
شهردار ابهر گفت: پسماند شهر یکی از اولویت‌ها و نیازهای اصلی شهر است و در کارگروه مدیریت پسماند پیگیر جانمایی محل جدید پسماند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس‌رضا حیدری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ابهر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی باکری، عنوان کرد: ۲۵ اسفند ماه سالرروز شهادت شهید باکری به عنوان روز شهردار نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهید باکری در مدت زمان کمی که به عنوان شهردار فعالیت داشتند اقدامات بسیار تأثیرگذاری انجام دادند که هنوز هم از این اقدامات یاد می‌شود، ایشان الگویی شایسته برای تمام مسئولان هستند.

حیدری با اشاره به اینکه تمام برنامه‌هایی که در شهرداری انجام شده است بر مبنای مطالعه محوری، برنامه محوری و مردم محوری است، گفت: به هیچ عنوان شهرداری و اعضای شورای اسلامی به دنبال انجام کارهای سلیقه‌ای و جزیره‌ای نیست بلکه به دنبال انجام کارهای زیرساختی و ریشه‌ای برای حل مشکلات در شهر هستیم.

شهردار ابهر با توضیح اینکه تمام کارها از پیوست فرهنگی برخوردار است، افزود: تسریع در کارها، تکریم ارباب رجوع و اعتمادسازی نیز از دیگر اولویت‌هایی است که در شهرداری دنبال می‌شود.

وی با اشاره به بافت فرسوده و ناکارآمد که شامل حسین‌آباد، شریف آباد، هسته مرکزی شهر و هسته مرکزی شناط است، ادامه داد: مشوق‌هایی برای این مناطق در نظر گرفته شده است از شهروندان درخواست داریم از این مشوق‌ها استفاده کنند.

حیدری در ادامه با بیان اینکه ترافیک نیز یکی از معضلاتی است که شهروندان را آزار می‌دهد، متذکر شد: هم شورا و هم شهرداری برنامه‌هایی برای حل مشکلات ترافیکی شهر دارد که برای انجام این برنامه‌ها نیاز به هماهنگی و همکاری با مالکان برای عقب‌نشینی برخی از ساختمان‌ها و همچنین بازگشایی برخی از معابر داریم.

این مسئول با اشاره به اینکه پسماند شهری نیز یکی دیگر از اولویت‌ها و نیازهای اصلی شهر است یادآور شد: در کارگروه مدیریت پسماند پیگیر جانمایی محل جدید پسماند هستیم.

حیدری از ضایعات‌فروشان حسین آباد به عنوان یکی دیگر است مشکلات ابهر یاد کرده و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز پیگیر تجمیع ضایعات‌فروشان در یک محل است که در این راستا پیگیر حل مشکلات هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک نیز جزء دستور کار شهرداری است، تصریح کرد: تحقق این موضوع علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه از حجم مراجعات شهروندان به شهرداری نیز می‌کاهد و شهروندان در هر نقطه‌ای از ایران می‌توانند از خدمات مورد نیاز بهره‌مند باشند وی با اشاره به اینکه در این زمینه در تلاشیم با خرید نرم‌افزارهای مورد نیاز خدمات را به سمت الکترونیکی بودن پیش ببریم.

حیدری با یادآوری اینکه اقدامات لازم در راستای استقبال از بهار صورت گرفته است، ادامه داد: شهر ابهر آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

شهردار ابهر با پرداختن به این مسئله که کارگاه عمرانی در سطح شهر فعال است، عنوان کرد: برخی از اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح شهر مانند پیاده‌روسازی، آسفالت‌ریزی و جدول‌کشی در طی چند سال اخیر بی‌‌سابقه است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در شهر ابهر وجود داشت این بود که ابهر محلی برای تجمع نداشت که این مشکل را نیز پیگیری کردیم، متذکر شد: برخی از میدان‌های شهر نیز نیاز به اصلاح هندسی داشت که این موضوع نیز محقق شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر