logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۶۰۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

غرس یک هزار و 190 نهال توسط بسیج سازندگی استان زنجان

غرس-یک-هزار-و-190-نهال-توسط-بسیج-سازندگی-استان-زنجان-
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با بیان اینکه با توجه به هفته درختکاری پویشی نهالکاری به یاد شهدا در نظر گرفته شده است که در سطح استان انجام خواهد شد گفت: یک هزار و 190 نهال به وسیله بسیج سازندگی در استان کاشته می‌شود.

اقبال جهانبخشی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پویش نهالکاری به یاد شهدا در تاریخ 19 اسفندماه در پارک ملت زنجان با همکاری منابع طبیعی برگزار می‌شود، گفت: طرحی با عنوان کاشت یک میلیارد درخت در طول چهار سال در سطح استان انجام می‌شود که این طرح با مشارکت اداره منابع طبیعی، بسیج، یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی، بنیاد شهید و هلال احمر در نظر گرفته شده است.  

بیشتر بخوانید

وی گفت: با توجه به هفته درختکاری پویشی نهالکاری به یاد شهدا در نظر گرفته شده است که در سطح استان انجام خواهد شد. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان عنوان کرد: پویش نهالکاری به یاد شهدا قرار بود هفته گذشته انجام شود که به لحاظ شرایط نامساعد جوی به روز 19 اسفندماه موکول شد. 

جهانبخشی ابراز کرد: طرحی با عنوان کاشت یک میلیارد درخت در طول چهار سال طبق تفاهم نامه‌ای که با اداره منابع طبیعی در سطح استان انجام شده و در حال برگزاری است. 

وی افزود: 695 هزار و 500 قطعه نهال چه به صورت خصوصی و دولتی توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) در پارک ملت زنجان راس ساعت 10 با حضور مردم، بسیج، پایگاه‌های مقاومت، نیرو مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی انجام خواهد شد. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان تاکید کرد: یکی از اهداف عمده طرح احیای جنگل‌های، توسعه جنگل و ایجاد استان جنگلی است از جمله اهداف مهم این طرح کاهش بازه‌های گلخانه‌ای است که با کاشت درخت اتفاق خواهد افتاد. 

جهانبخشی با بیان اینکه این نهال‌ها براساس شرایط اقلیمی هر شهرستان تحویل داده شده است ادامه داد: در پویش نهالکاری به یاد شهدا در استان زنجان کاشت درختان مثمر و غیر مثمر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر