logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۶۰۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف 50 فقره سرقت قطعات خودرو در زنجان

کشف-50-فقره-سرقت-قطعات-خودرو-در-زنجان
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، از دستگيری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو و کشف 50 فقره سرقت توسط کارآگاهان پليس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پليس؛ محمدعلي آدينه‌لو رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامی استان زنجان در تشريح اين خبر بيان داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان زنجان، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کارآگاهان پليس آگاهی اداره مبارزه با سرقت با اقدامات و شگردهای خاص پليسی، يک سارق حرفه‌ای داخل خودرو را در اين خصوص شناسايی و در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.

آدينه‌‎لو تصريح کرد: متهم دستگير شده در بازجويي‌های فنی و تخصصی صورت گرفته، به ارتکاب 50 فقره سرقت قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي استان افزود: ضمن تشکيل پرونده قضائي و پيگيری ساير اقدامات قانونی در اين راستا، يک نفرخريدار اموال مسروقه نيز دستگير و تعدادی لوازم و قطعات سرقتی کشف و تحويل مالکان شد.

رئيس پليس آگاهی استان در پايان گفت: رعايت نکات ايمني و توجه به توصيه‌ها و هشدارهای پليسي عاملي مهم در پيشگيري از سرقت هاست لذا از شهروندان تقاضا داريم همواره رعايت اين نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار داده و کار پيشگيري را که مقدم بر ديگر اقدامات بوده و باعث مصونيت اشخاص و اموال مي باشد، در اولويت قرار دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر