logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۶۰۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

برخورد يک دستگاه خودرو تيبا با 2 دستگاه تريلی 5 مصدوميت بر جا گذاشت

برخورد-يک-دستگاه-خودرو-تيبا-با-2-دستگاه-تريلی-5-مصدوميت-بر-جا-گذاشت
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه عوامل اصلی درتصادفات جاده‌ای عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی است گفت: برخورد يک دستگاه خودرو تيبا با 2 دستگاه تريلی 5 مصدوميت بر جا گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه این حادثه در اتوبان زنجان قزوين 15 کيلومتر مانده به ابهر گزارش شده است گفت: این حادثه در 17 اسفندماه ساعت 00:27 به وقوع پیوسته است. وی گفت: تعداد مصدومین این حادثه 5 نفر است که توسط کدهای اعزامی ريلی، قروه، غزال به بیمارستان الغدیر منتقل شدند.  رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: در پي برخورد يک دستگاه خودرو تيبا با 2 دستگاه تريلی 5 نفر دچار مصدوميت شدند.

بیشتر بخوانید

 تقی‌لو ابراز کرد: دو نفر از مصدومین حادثه توسط کد قروه، یک نفر توسط کد ريلی و یک نفر توسط کد غزال بعد از ارزيابی اوليه و اقدامات درمانی لازم به بيمارستان الغدير منتقل شدند و یک نفر دیگر نيزاز انتقال به بيمارستان با رضايت شخصی امتناع نمود.

وی افزود:بهترین راه کمک و مساعدت به افراد دچار حوادث جاده‌ای حفظ خونسردی و تماس با مرکز فویت‌های ۱۱۵ است که در این مورد همشهریان دقت لازم را داشته باشند.

تقی‌لو تاکید کرد: در 9 ماهه اخیر آمار ماموریت‌های ترافیکی شهری استان پنج هزار و ۶۰۱ مورد است که تعداد تماس‌های منجر به ماموریت توسط اورژانس استان زنجان ۴۴ هزار و ۲۳۰ مورد است.

وی گفت: مرکز اورژانس استان زنجان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی و یاری به هموطنان در سرتاسر استان است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: اورژانس استان زنجان با سرعت و دقت فراوان در امر یاری رسانی به هموطنان در جاده‌ها ایفای نقش کرده به طوری که زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده‌ها گزارش شده است.    

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر