logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۵۹۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت روز درختکاری انجام می‌شود؛

کاشت ۴۰۰ اصله نهال توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود

کاشت-۴۰۰-اصله-نهال-توسط-عوامل-راهداری-و-حمل-و-نقل-جاده‌ای-زنجانرود-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود از کاشت ۴۰۰ اصله نهال به مناسبت روز درختکاری توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در اداره و راهدارخانه‌های تحت اختیار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود اظهار کرد: از سال گذشته بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت درختکاری و همچنین پیشرو بودن در دستورالعمل‌های ابلاغی، برنامه‌‌ریزی‌هایی در این خصوص در حوزه استحفاظی زنجانرود اعم از اداره، راهدارخانه‌ها و محورهای تحت اختیار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه ۱۵ اسفند ماه طی مراسمی حدود ۴۰۰ اصله درخت در اداره و راهدارخانه زنجانرود توسط عوامل راهداری کاشته می‌شود، گفت: این نهال‌ها با هماهنگی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، در محدوده راهدارخانه‌ مرکزی عدل و اندآباد و همچنین محوطه داخلی اداره و محورها کاشته خواهد شد .

زارعی گفت: یکی از موضوعات مهم برای راهداری، علاوه بر جلوگیری از خشکسالی، بحث منظرآرایی و پاکیزگی محورها، جلوگیری از خطرات احتمالی در مواقع کولاک در مقاطعی از مسیرها علی‌الخصوص محورهای شریانی، اصلی و گردنه‌ها است که در این خصوص کاشت درخت به عنوان یک الزام مهم و قابل قبول در این اداره در حال انجام می‌باشد.

به گزارش موج رسا؛ بر اساس این گزارش طرح سراسری کاشت درخت به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به صورت نمادین به میزبانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش زنجانرود، ۱۵ اسفند ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و معاون راهداری این اداره کل انجام خواهد شد. با اجرای این طرح حدود ۴۰۰ اصله نهال غیرمثمر به نام شهیدان غرس می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر