logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۵۸۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم استان زنجان با حضورشان در انتخابات حماسه دیگری را رقم زدند

مردم-استان-زنجان-با-حضورشان-در-انتخابات-حماسه-دیگری-را-رقم-زدند
نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم استان زنجان با مشارکت حداکثری خود پای صندوق‌های رای اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان نظام کشیده و حماسه دیگری را رقم زدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام جواد جعفری با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی موج رسا با اشاره به حضور پرشور مردم استان زنجان در انتخابات اظهار کرد: مردم استان زنجان با شرکت در انتخابات یک حماسه به یاد ماندنی را رقم زدند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم استان در پای صندوق‌های رای انقلابی، بصیرت و آگاه بودن مردم را نشان می‌دهد ادامه داد: این حضور جای شکرگزاری را دارد و خدا را شاکریم که مردم آگاهی را داریم.

نماینده منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این حرکت مردم پایتخت شور و شعور حسینی و شهر غواصان دریا دل بر گرفته از خون شهدا است افزود: مردم شهر زنجان نگاه ویژه به آرمان‌های امام راحل و پیام‌های مقام معظم رهبری دارند.  

وی با تاکید براینکه بنده به نوبه خود از حضور پرشور مردم در انتخابات تشکر می‌کنم ابراز کرد: مردم استان زنجان در عرصه‌های سیاسی کشور مشارکت فعال داشته وهمواره نقش آفرین بودند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر