logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۵۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

قدردانی امام جمعه و استاندار از مشارکت حداکثری مردم زنجان در انتخابات

قدردانی-امام-جمعه-و-استاندار-از-مشارکت-حداکثری-مردم-زنجان-در-انتخابات
آیت اله خاتمی، امام جمعه و استاندار طی پیامی مشترک از حضور حداکثری مردم زنجان در انتخابات قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت اله خاتمی، امام جمعه و استاندار طی پیامی مشترک از حضور حداکثری مردم زنجان در انتخابات قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم ، رقابتی و باشکوه در حوزه‌های انتخابیه استان زنجان با مشارکت حداکثری مردم ولایی و انقلابی استان بودیم که به رهنمودها و فرمایش رهبر معظم انقلاب برای شرکت در انتخابات لبیک گفتند.  

امروز باری دیگر جهانیان، شکوه حماسه و افتخارآفرینی ملت قهرمان و به ویژه مردم دیار شور و شعور حسینی را مشاهده کردند که به رغم تمامی فضاسازی‌ها دشمنان و معاندان نظام برای ناامید سازی مردم رقم خورد و نقشه‌های شوم آنها نقش بر آب شد.  

حضور حداکثری مردم در این انتخابات نشان داد مردم پای این انقلاب، شهدا و ارزش‌های اسلام ایستاده‌اند و همین امر، مسئولیت کارگزاران و مدیران نظام را برای حل مشکلات و تحقق مطالبات به حق مردم سنگین‌تر می‌کند. 

اینجانبان از حضور حماسی مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه برای تعیین سرنوشت کشور و همچنین از زحمات تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب شاهد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و توفیق روز افزون کشور و استان باشیم.  

علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان  

محسن افشارچی استاندار زنجان  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر