logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۵۸۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مردم زنجان یکصدا؛

برای عمل به وظیفه دینی پای صندوق‌های رای حاضر شدیم+ فیلم

برای-عمل-به-وظیفه-دینی-پای-صندوق‌های-رای-حاضر-شدیم+-فیلم
امروز مردم پایتخت شور و شعور حسینی شور وصف‌ناشدنی پای صندوق‌های رای داشتند و در حال رقم زدن حماسه‌ای دیگر هستند، مردم اذعان دارند برای عمل به وظیفه دینی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امروز مردم پایتخت شور و شعور حسینی شور وصف‌ناشدنی پای صندوق‌های رای داشتند و در حال رقم زدن حماسه‌ای دیگر هستند، مردم اذعان دارند برای عمل به وظیفه دینی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

بیشتر بخوانید

چراکه از همان دقایق نخستین آغاز رای‌گیری تا این لحظه مردم استان حضور پر شوری داشتند و این امر باعث شده تا زمان رای‌گیری چندین بار تمدید شود و در اخرین اعلام، زمان را‌ی‌گیری تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شد. 

یکی از رای‌دهندگان در پای صندوق‌های رای در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا بیان کرد: حضرت آقا امسال در هر باری که سخنرانی داشتند از حضور پر شور سخن به میان آوردند و این حماسه حضور امروز عمل به فرمایشات ایشان است.

وی افزود: انتخابات امسال بسیار مهم بود هرچند که برخی مشکلات وجود دارد اما با انتخاب درستمان سبب خواهیم شد تا مشکلات نیز به حداقل برسد.

مادر جوانی که همراه دو کودک خردسال خود در انتخابات شرکت کرده است به خبرنگار موج‌رسا گفت: رای تک تک ما تیری زهراگین به چشم دشمنانی است که به انتخابات و حضور مردم چشم دوخته بودند.

وی گفت: دو کودک خردسال خود را همراهم آورده‌ام تا از همین کودکی یاد بگیرند که خود تعیین کننده و سهیم در سرنوشتشان هستند.

سراغ یک آقایی که بر روی ویلچر نشسته است رفتم، گفت: این حماسه حضور نشان می‌دهد مردم پای نظام و آرمان‌های انقلاب هستند و هیچ گاه کشور خود را تنها نمی‌گذارند.

وی افزود: مردم خون ریخته شهیدان برای کشور را قدردان و ادامه دهنده راه آنان هستند و با این حضور خود نشان دادند که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی همه دست به دست هم هستند و منافع کشورشان را پیگیرند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر