logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۵۸۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

اثر انگشت‌های مردم روی برگه‌های انتخابات خار چشم دشمنان است

-اثر-انگشت‌های-مردم-روی-برگه‌های-انتخابات-خار-چشم-دشمنان-است-
امام جمعه ابهر گفت: اثر انگشت‌های مردم روی برگه‌های انتخابات خار چشم و سیلی به صورت دشمنان دین و بشریت است‌.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم این هفته ابهر با دعوت نمازگزاران به تقوا گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین حوادث در جمهوری اسلامی و پدیده اثرگذار در سرنوشت کشور است و تأیید کسانی است که می‌خواهند چهار سال در مجلس شورای اسلامی و هشت سال در مجلس خبرگان وکالت ما در قانون‌گذاری نظارت بر شرایط رهبری را داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: انتخابات خیلی مسئله مهمی است، چرا که ما کشور را به این افراد می‌سپاریم و کاندیداها به یاد داشته باشند که از جانب ملت وکیل هستند که بروند به نفع ملت، اسلام، دین، قرآن و وطن قانون‌گذاری و نظارت کنند.

حجت‌السلام مرادپور با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی برای دشمنان ما معنادار است، گفت: جوانان در فضای مجازی انصافاً در این روزها بسیار خوب کار کردند و کارهایی که ساختند و تبیین کردند بسیار تأثیرگذار بود.

امام جمعه ابهر گفت: این اثر انگشت‌های مردم روی برگه‌های انتخابات خار چشم و سیلی به صورت دشمنان دین و بشریت است، این کار مردم خار چشم رژیم کودک‌کش صهیونیستی است و دفاع از مردم غزه و دفاع از مظلومان است، تنها پشتیبان این حق و حقیقت در دنیا ما هستیم و ما به عنوان تنها حامیان این مظلومان نباید از آنها دست بکشیم و ما پیرو امیرالمؤمنین علی (ع) هستیم که حامی مظلومان بود.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم که در این انتخابات هم مردم آبرومندانه شرکت خواهند کرد و به امید خدا مشت محکمی به دهان دشمنان خواهند کوبید و مشت‌های گره کرده‌‌ای برای خدمت به کشور آماده خواهند شد.

حجت‌الاسلام مرادپور خاطرنشان کرد: در انتخابات تعیین اصلح و انتخاب اصلح بسیار مهم است، برخی تصور می‌کنند اصلح کسی است که رأی می‌آورد، در حالی که اینطور نیست باید اصلح را شناخت و به همان رأی داد و پیروز میدان چنین شخصی است.

امام جمعه ابهر اظهار داشت: طرفداران کاندیداهای بدانند آنهایی که شور انتخاباتی انجام می‌دهند، اگر برای خدا و اعتلاء کشور انجام دادند، همگی اجرشان با خداوند است و پیروز میدان هستند.

حجت‌الاسلام مرادپور خاطرنشان کرد: در روز شنبه که نتایج انتخابات مشخص می‌شود کسانی که رأی نیاوردن ناراحت نشوند و باید قبول کنند که کسی که منتخب شده، فرزند همین کشور و رأی اکثریت مردم بوده است، بنابراین باید تابع رأی اکثریت باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر