logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۵۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

انتخابات باشکوه نمایش مجدد قدرت مردمی است

انتخابات-باشکوه-نمایش-مجدد-قدرت-مردمی-است
امام جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه همه تحولات ضد استکباری دنیا، محصول پیروزی انقلاب و حاکمیت نظام و به تعبیر دقیق، محصول شکوه قدرت مردم است گفت: انتخابات باشکوه، نمایش مجدد این قدرت مردمی است و باید باشکوه بماند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی زاهدی پور در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با بیان اینکه انتخابات نمایش قدرت مردم است گفت: اقتدار و شکوه مردم ماندگار است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کمیته امداد امام (ره) رکن حمایتی نظام جمهوری اسلامی و یادگار امام است و باید مورد توجه و عنایت جدی قرار گیرد. 

امام جمعه خرمدره عنوان کرد: اینکه رسم شده؛ همه، رفع نیاز نیازمندان را به حکومت و دولت حواله می‌دهند، مخالف روح اسلام است. اسلام به مسلمانان دستور ارتباط می‌دهد.  

حجت‌الاسلام زاهدی ابراز کرد: همه در برابر نیازمندان مسئول هستند؛ چه آن‌هایی که مسئولیت اداری دارند و چه آن‌هایی که به ظاهر مسئولیت حکومتی و اداری ندارند. 

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ انتخابات مهم است؛ چون دشمنان در عرصه‌های مختلف، قدرت مردم را دیده‌اند.  

امام جمعه خرمدره بیان کرد: همه تحولات ضد استکباری دنیا، محصول پیروزی انقلاب و حاکمیت نظام و به تعبیر دقیق، محصول شکوه قدرت مردم است و انتخابات باشکوه، نمایش مجدد این قدرت مردمی است و باید باشکوه بماند.

وی ادامه داد: نظام ما، نظام آرمانی است، و آرمان آن مبارزه با ظلمی به نام جهانی‌سازی استعمار و استثمار است و این همان چیزی است که موجودیت نامشروع دشمنان ما به آن وابسته است.

حجت‌الاسلام زاهدی گفت: هرکسی مى‌خواهد قبر او گشاده باشد مسجدی بنا كند. یکی از مظاهر رعایت حرمت مساجد، رعایت طهارت آن است. 

وی اشاره کرد: طرح رژیم صهیونیستی برای ممنوعیت ورود جوان‌ها به مسجد الاقصی نشانگر جایگاه و کارکرد بالای مسجد و ترس دشمن از آن است؛ بنابر این باید با حضور حداکثری در مساجد، قدردان این نعمت بزرگ باشیم. 

امام جمعه خرمدره افزود: مسجد محل تربیت انسان‌های صالح و با بصیرت بوده و پایگاه اصلی فعالیت‌های اجتماعی و محل جهاد تبیین است چرا که شهدا تربیت یافتگان مسجد بودند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر