logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۶۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

کاندیداها به جای تخریب رقبا توانمندی‌های خود را بیان کنند

کاندیداها-به-جای-تخریب-رقبا-توانمندی‌های-خود-را-بیان-کنند
امام جمعه ابهر گفت: کاندیداها و طرفداران‌شان از تخریب رقبا پرهیز کرده و به‌ جای آن برنامه‌ها و توانمندی‌های خود را به جامعه هدف ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر ضمن عرض تبریک عید نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) که متحمل زحماتی می‌شوند تا امنیت برقرار شود گفت: در ماه‌های اخیر سرویس اطلاعاتی موساد ضربه سنگینی وارد کردند و دستاوردهای آن میلیارد ریال ضرر به این سرویس اطلاعاتی وارد شد و ما برای ما امنیت آورد و ان‌شاءالله امام زمان (عج) کمک حال این افراد باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات شروع شده است، گفت: در حقیقت بهار سیاسی در این هفته در کشور ما آغاز شده، که این رویداد در حقیقت جشن اقتدار و عظمت ملت ما است.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه حضور حداکثری ما در انتخابات باعث ناامیدی دشمن است، گفت: ما هم سرنوشت کشور را تعیین خواهیم کرد و با شرکت در انتخابات و با حضور خود سیلی محکمی به دشمن خواهیم زد.

امام جمعه ابهر افزود: تجربه نشان داده که در زمان تبلیغات طرفداران کاندیدا با تخریب دیگران اثر منفی بر روی کاندیدا خود خواهند داشت، بنابراین باید از بداخلاقی‌ها و تهمت‌ها دوری کرد، باید از قدرت و توانایی نامزد انتخاباتی خود بگویند و مردم هم این مسائل را می‌خواهند بدانند.

این مسئول تصریح کرد: ضمن تبلیغ نامزد انتخاباتی باید همراه با ترویج حضور حداکثری اکثری مردم پای صندوق رأی باشد و از رفتارهای ضداخلاقی که باعث زده شدن مردم از شرکت در انتخابات شود خودداری کنند.

حجت‌الاسلام مرادپور با تأکید بر اینکه باید سطح انتخابات را بالا ببریم، گفت: وظیفه خطیر نماینده مجلس که بسیار مهم بوده و در رأس قرار دارد و آن قانون‌گذاری است و بسیاری از مشکلات به خاطر عدم شفافیت قوانین است.

خطیب نماز جمعه ابهر گفت: وظیفه نماینده آسفالت و گازرسانی نیست، ما باید به شخصی رأی دهیم که بتواند بعد از ۴ سال قوانین تأثیرگذار مصوب شده خود را گزارش دهد.

این مسئول با اشاره به شاخصه‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری گفت: یک نماینده خوب باید قوی و کارآمد، دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل، همت جهادی و خستگی‌ناپذیری، دانای نیازهای جامعه، اهل اجرای عدالت، به دور از منفعت‌‌طلبی‌های شخصی و استکبارستیز باشد.

امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس خبرگان در مهمترین مسئله کشور یعنی انتخاب رهبر و نظارت بر این مسئله را بر عهده دارند و این نظارت با طمأنیه انجام می‌شود، با انتخاب درست ریل‌گذاری کشور مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر